Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر دفاتر پیشخوان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، به مدت یک هفته تعطیلی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس احد جمالی در نشست ستاد کرونا با تسلیت ایام ماه صفر و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت : نه تنها در سطح کشور  بله در دنیا تعداد فوتی ها بالارفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پدیده وارونگی هوا را داریم، بحث بیمارستان کمکی در نظر گرفته می شود همچنین محلی برای قرنطینه باید مشخص شود.

جمالی گفت: در رابطه با ادارات یک سوم دورکاری تا آخر هفته آینده تمدید می‌شود تذکر جدی به اداراتی که رعایت نمی‌کنند داده شود و اگر اصراری بر عمل نکردن داشته باشند به صورت کتبی توبیخ شوند، اداره برق شهرستان بویراحمد باید توبیخ شود به  ادارات دیگر هم تذکر داده شود که اگر رعایت نکنند برخورد می شود.

موضوع ماموریت‌های خارج از قاعده کارمندان استان به دیگر استان‌ها هم در این نشست در دستور کار قرار گرفت که جمالی گفت: در مورد ماموریت‌های خارج استان خود من طی ۷ ماه گذشته تنها یک بار به تهران رفتم که باید ماهی یک بار می‌رفتم و بیشتر به صورت نامه‌نگاری کارها را انجام دادم چرا که خودمان قبل از همه باید رعایت کنیم.

معاون سیاسی استاندار گفت: مسئله یک هفته ای تعطیلی دفاتر پیشخوان تایید می شود، و‌ اگر رعایت نکردند این موضوع دنبال شود.   مدیرکل تعزیرات حکومتی استان  گفت: از پیشخوان های دولت رضایتی نداریم و  وضعیت مناسبی ندارند.   صالحی نیا بیان کرد: در بحث موبایل فروشی ها  باید نظارت ها بیشتر شود، و در بحث تولید ماسک در سرابتاوه ظرفیت های خوبی برای تولید ماسک دارد اما همچنان در تهیه پارچه دچار مشکل هستیم.   صالحی نیا افزود: شبکه توزیع واکسن آنفولانزا تعریف شود، در بحث پاساژها پروتکل ها باید رعایت شود و اگر ستاد کرونا اجازه دهند تمام پاساژها تعطیل شود تا این موضوع رعایت شود.   فرماندار بویراحمد گفت: اگر پاساژ های متخلف رعایت نکردند از روز دوشنبه به مدت یک هفته تعطیل شوند.   شاهرخ کناری گفت: دستگاه قضایی بر رعایت پروتکل ها در دفاتر قضایی نظارت کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم

به گزارش «تابناک»، محمد صدیق ارم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی تشدید طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی به منظور ارتقای کیفیت و ایمنی مواد خام دامی، جلوگیری از عرضه این مواد به صورت غیر بهداشتی و حفظ سلامت عمومی قشموندان و گردشگران، کارشناسان این اداره با همکاری پلیس فتا و پایگاه دریابانی قشم برابر دستور دادستان عمومی و انقلاب این مقدار گوشت قاچاق بوفالو را که به صورت غیر مجاز و بدون اخذ گواهی بهداشتی وارد این جزیره شده بود کشف و توقیف کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان این مقدار گوشت را از مبدا یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد یکی از روستاهای غرب جزیره قشم کرده بودند.

رییس اداره دامپزشکی قشم با اشاره به اینکه هرگونه استفاده گوشت بوفالو وارداتی و قاچاق خارج از فرآیند صنایع غذایی و شبکه نظارتی سازمان دامپزشکی کشور ممنوع است، توضیح داد: گوشت های قاچاق کشف شده برای انجام مراحل بعدی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

ارم از عموم قشموندان و گردشگران درخواست کرد ضمن رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی به عنوان ناظر بهداشتی همیار دامپزشکی باشند و در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با اداره دامپزشکی شهرستان قشم از طریق شماره های ۰۷۶۳۵۳۴۴۱۱۰ و ۰۷۶۳۵۳۴۴۴۲۰ به اداره کل دامپزشکی جزیره اطلاع دهند.

بوفالو جانوری پستاندار از تیره گاوان و دسته جفت سمان با شاخ های هلالی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر
  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز