Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:31:11 GMT

برگزاری نماز جمعه فردا در 12 شهر مازندران

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۹۴۴

برگزاری نماز جمعه فردا در 12 شهر مازندران

محمد انتظاری از برگزاری نماز جمعه فردا چهارم مهرماه در 12 شهر دارای وضعیت زرد مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: فردا 4 مهرماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، به جز در چند شهر محدود در مابقی شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، مقرر شد تا نماز جمعه در شهرهای نور، چمستان، ایزدشهر، سیمرغ، فریدونکنار، چهاردانگه (کیاسر)، رودپی شمالی (فرح‌آباد)، میاندرود، بهشهر، زاغمرز، نکا و مرکز مازندران (به امامت آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان) برگزار ‌شود.

انتظاری تصریح کرد: به جز این 12 شهر که دارای وضعیت زرد هستند، مابقی شهرها دارای وضعیت قرمز هستند و نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در صورت برگزاری نماز جمعه در هر یک از این 12 شهر دارای شرایط برپایی نماز جمعه، نمازگزاران می‌بایست با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،  ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه مازندران، گفت: از 47 شهر مازندران نماز جمعه در 35 شهر برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران