Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-حسین هدایتی پیامی صوتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

حسین هدایتی با انتشار پستی خطاب به رئیس قوه قضائیه تاکید کرد رفیق و  شریک قبلی وی که مسوولیتی در شرکت نورد و لوله ندارد سهام و  اموال وی در این شرکت  را فروخته و به وی خیانت کرده است.

هدایتی که به خاطر پرونده چهارصد میلیاردی خود در بازدداشت است  اسنادی را منتشر و خطاب به رییس قوه قضاییه از وی خواسته دستگاه قضایی مانع غارت اموال وی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایتی گفته حبس و دوری از خانواده را تحمل می کنم اما چرا باید اموال من توسط افرادی غارت شود.

او  ارزش کارخانه نورد لوله اهواز را رقمی در حدود پنج هراز میلیارد دانسته و گفته چرا سهام وی در این کارخانه از سوی افرادی که هیچ سمت و سهمی در آن ندارند به فروش می رسد.

او خواهان رعایت و اجرای  عدالت و جلوگیری از غارت اموال خود شده  و از برخی زد و بندها پرده برداشته و در این باره هم ادعاهایی را مطرح کرده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقدامات انجام شده برای مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در استان بررسی شد.   بررسی اقدامات انجام شده  با حضور استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط در استان برگزار شد.   مهران فاطمی استاندار یزد گفت: تاکنون ۶۰۰ ملک و همچنین اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در استان به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان شناسایی شده است.   وی اظهار داشت: امسال باید ۵۳۰ میلیارد تومان از این اموال فروخته شود و صرف تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان شود.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت