Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اولین بار عملEVAR (ترمیم آنوریسم آئورت شکمی) در بیمارستان ایرانشهر با موفقیت انجام شد.


به گزارش شریان نیوز،دکتر نصرتی ریاست بیمارستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی شریان ضمن اعلام موفیت آمیر بودن اولین عمل ترمیم آنوریسم آئورت شکمی در این بیمارستان گفت:این عمل با مشارکت تیم جراحی و بیهوشی و کادر مجرب پرستاری بخش آنژیوگرافی بیمارستان ایرانشهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جناب آقای دکتر جلال نوروزی متخصص قلب و عروق فلوشیپ اینترونشن و آنژیوپلاستی ، جناب آقای دکتر حمید جلوه جراح قلب، جناب آقای دکتر حمید غوریانی متخصص بیهوشی و فوق تخصص ICU و مراقبت‌های ویژه و با همکاری پرسنل بخش آنژیوگرافی انجام گردید.

وی افزود:عمل جراحی آنوریسم آئورت شکمی در چند سال اخیر در ایران با کمک روش های اندووسکولار با استفاده از دستگاه ˈآنژیوگرافیˈو کارگذاری ˈاستنت گرافت آماده شدهˈ و برای جایگزینی آئورت در اتاق عمل هیبرید انجام می شود.

منبع: شریان

کلیدواژه: بیمارستان ایرانشهر آنوریسم آئورت شکمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن

شهرداری بروجن گفت: لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده است و این عملیات ادامه خواهد داشت.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده در حال انجام است، در این پروژه به میزان هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: رفع خرابی ناشی از حفاری‌های انجام شده توسط ادارات مختلف و خرابی ناشی از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها از معابر شهری با توجه به نبود کمربندی از اهداف این عملیات است.

شهردار بروجن با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار گرفته خواهد شد. گفت: ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت‌بندی انجام خواهد شد و اولویت اصلی شهرداری ترمیم ترانشه‌های فیبرنوری است، همچنین قبل از شروع بارندگی‌ها سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت معابر به طور گسترده به ویژه در محلاتی که کمتر کار شده بود، انجام شد.

کد خبر 746931

دیگر خبرها

  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان