Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اروگوئه‌ای جدید تیم فوتبال اتلتیکومادرید در مراسم خداحافظی از تیم بارسلونا راجع به سال‌های حضورش در نوکمپ و دلیل جدایی‌اش از کاتالان‌ها صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم خداحافظی لوئیس سوارس امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا برگزار شد و او برای آخرین بار قبل از رفتن به اتلتیکومادرید روی چمن ورزشگاه خانگی کاتالان‌ها قدم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارس که سال 2014 از لیورپول به بارسلونا پیوست، به عنوان بازیکن آزاد به اتلتیکومادرید ملحق شد که یکی از رقبای مستقیم بارسا است.

سوارس در نشست خبری مراسم خداحافظی‌اش با بارسایی‌ها، با چشمانی گریان گفت: تشکر می‌کنم. همه چیز خیلی ناگهانی شد چون من اصلاً خودم را برای این مراسم آماده نکرده بودم. از بارسلونا به خاطر اعتمادی که سال 2014 به من نشان داد، با وجود اشتباهی که آن سال از من سر زده بود (گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی در جام جهانی 2014)، بسیار تشکر می‌کنم. پذیرش یک بازیکن در چنان شرایطی کار آسانی نیست اما باشگاه بارسلونا از لحظه‌ای که من به این تیم آمدم با من رفتاری خارق‌العاده داشت.

وی افزود: آمدن به بارسلونا برای من یک رؤیا بود چون فرصت بازی در بهترین تیم دنیا را پیدا کردم. بابت تمام کارهایی که در این تیم انجام دادم احساس افتخار می‌کنم، همین طور بابت دوستانی که اینجا پیدا کردم. سال‌های زیادی در این تیم بودم که در آن لحظات شیرینی را تجربه کردم. از هواداران بارسلونا، اعضای کادر فنی و تمام کسانی که در این تیم به من کمک کردند و این فرصت را در اختیارم گذاشتند تا در کنار بهترین بازیکن تاریخ بازی کنم تشکر می‌کنم. آنها همیشه بدانند که من هر جایی که باشم طرفدار‌شان هستم.

سوارس اظهار داشت: اعضای باشگاه در لحظات تلخ حامی من بودند و همیشه به من اعتماد داشتند. افرادی خواهند بود که از شیوه جدایی یک بازیکن ناراحت می‌شوند اما نباید آن شش سالی که در بارسلونا بودم را پاک کنیم. شما همیشه لحظات تلخ را یادآوری می‌کنید اما با خاطرات مثبتی بارسلونا را ترک می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کومان باعث جدایی او از بارسلونا شد یا مدیران باشگاه، گفت: هیچ کسی با داستان‌سازی‌های رسانه‌ها غریبه نیست. پیش از این هم شایعات درباره بازیکنانی که قرار است بارسلونا را ترک کنند وجود داشت و مربی در مورد آنها شفاف‌سازی کرد. بعد از آن ضروری بود که رابطه ما و باشگاه پایان خوبی داشته باشد.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در پاسخ به این سؤال که چه کسی را سبب جدایی‌اش از بارسلونا می‌داند، عنوان کرد: بگذارید هر کسی هر طور که می‌خواهد کارش را پیش ببرد. من نمی‌خواهم هیچ کسی را راضی کنم. می‌خواهم بارسلونا را به عنوان یک بازیکن بزرگ ترک کنم.

جزئیات بیشتر از انتقال سوارس به اتلتیکومادرید

 

سوارس در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه دوست صمیمی و هم‌تیمی‌اش لیونل مسی پس از مطلع شدن از قصد او برای رفتن به اتلتیکومادرید به او چه گفت، گفت: او احتمالاً باید احساس عجیبی داشته باشد. اول به خاطر اینکه من دارم از بارسلونا می‌روم و دوم به این دلیل که من به یک رقیب مستقیم ملحق می‌شوم. قبل از این هم با پیراهن تیم‌های ملی اروگوئه و آرژانتین مقابل هم بازی کرده‌ و هیچ مشکلی هم با هم نداشته‌ایم. پس الان هم فکر نمی‌کنم که قرار گرفتن مقابل یکدیگر برای ما مشکلی به وجود آورد. لئو می‌داند که من چه فکر می‌کنم و من هم طرز تفکر او را می‌شناسم. ما بزرگتر از آن هستیم که بخواهیم یکدیگر را نصحیت کنیم.

مهاجم سابق لیورپول درباره اینکه آیا هرگز تصور می‌کرد که روزی مقابل بارسلونا بازی کند خاطرنشان کرد: خیر، هنوز جدایی از بارسلونا را هضم نکرده‌ام. قرار گرفتن مقابل هم‌تیمی‌ها و دوستان سابق بازی‌های خاصی را خواهد ساخت اما هر کدام از ما تلاش می‌کنیم که بهترین بازی‌های خود را برای تیم‌های‌مان انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بارسلونا لوئیس سوارس فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانسلو: من‌سیتی با تهمت زدن به من قدرنشنانسی‌اش را نشان داد

مدافع پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا به اتهاماتی که به او درباره دوران حضورش در منچسترسیتی نسبت داده شده است، پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوائو کانسلو در گفت‌و‌گو با نشریه آبولای پرتغال این موضوع را که او به خاطر اختلافاتش با بازیکنان منچسترسیتی، مورد خشم سرمربی تیم پپ گواردیولا قرار گرفت و در نهایت مجبور به ترک اتحاد شد، به کلی تکذیب کرد.

کانسلوی 29 ساله که تابستان سال گذشته به دنبال انتشار اخباری مبنی بر قرار گرفتنش در لیست سیاه گواردیولا به بارسلونا پیوست، گفت: یکسری دروغ‌ها درباره من گفته شده است. من هرگز هم‌تیمی بدی نبوده‌ام. می‌توانید بروید و از ریکو لوئیس یا ناتان آکه بپرسید. من هرگز در آنجا خودم را برتر از کسی یا پایین‌تر از خودم فرض نکردم. این چیزها نظر مربی تیم است.

بارسلونا کانسلو را به نصف قیمت می‌‌خواهد

 

مدافع پیشین تیم‌های یوونتوس، اینتر و والنسیا افزود: به نظرم منچسترسیتی با تهمت زدن و نسبت دادن چنین چیزی به من، قدرنشناسی‌اش را نشان داد. من در سال‌هایی که در آنجا بازی کردم، برای آنها بازیکن بسیار مهمی بودم. هرگز در عمل به تعهداتم نسبت به باشگاه کوتاهی نکردم و همیشه با تمام توانم برای باشگاه و هواداران تلاش کردم.

با توجه به اختلافات به وجود آمده میان کانسلو و گواردیولا بسیار بعید به نظر می‌رسد که او در پایان دوره قرضی حضورش در بارسلونا، به منچسترسیتی برگردد و به همین دلیل مدیربرنامه‌های او در حال مذاکره با مدیران بارسلونا و من‌سیتی است تا راهی برای نگه داشتن این بازیکن در کاتالونیا پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • ۲۶ مارس؛ روزی برای تنهایی و آرامش
  • رضاییان: فردا روزی متفاوت مقابل ترکمنستان داریم
  • کانسلو: من‌سیتی با تهمت زدن به من قدرنشنانسی‌اش را نشان داد