Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان ظهر امروز در حاشیه پخت یک‌هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم برای توزیع میان نیازمندان استان سمنان اظهار کرد: دومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه از سوی جهادگران استان سمنان در روز بیست و پنجم محرم امسال هم‌زمان با روز شهادت امام زین‌العابدین (ع) با پخت ۳۰۰ پرس غذای گرم برای توزیع میان نیازمندان در شهرستان آرادان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت گسترده جهادگران استان سمنان در اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تصریح کرد: مرحله دوم این رزمایش با استقبال کم‌نظیر جهادگران در همه شهرستان‌های این استان در حال اجراست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در مرحله دوم مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه این سازمان درمجموع پخت بیش از سه‌هزار پرس غذای گرم، تهیه ۲۵۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر و توزیع آن میان محرومان هدف‌گذاری شده است.

قربانیان با اشاره به نحوه توزیع این کمک حامیان محرومان عنوان کرد: این کمک‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان میان محرومان در روستاهای سراسر این استان و نیز سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر کارکنان جهاد کشاورزی استان سمنان برای مشارکت در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی تصریح کرد: همه هزینه‌های یک‌هزار میلیون ریالی مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان باکسر داوطلبانه حقوق جهادگران این استان تأمین شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان ولی فقیه کشاورزی جهاد کشاورزی جهادگران بسته معیشتی کمک مؤمنانه رزمایش مواسات پرس غذای گرم استان سمنان مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • توزیع بیش ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در فارس
  • توزیع بیش ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی