Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۷ میلیون تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌ میلیون و ۶۶۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

سکه ۱۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومانی چقدر حباب دارد؟

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.

 در بازارهای جهانی، به دنبال ادامه تقویت دلار و در حالی که سرمایه‌گذاران چندان از ارائه بسته‌های محرک مالی جدید به منظور تقویت روند ترمیم اقتصاد آمریکا مطمئن نیستند، قیمت طلا روز پنجشنبه شاهد کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۳ درصد کاهش به ۱۸۵۵ دلار و ۳۸ سنت رسید. قیمت فلز زرد در اوایل امروز تا رقم ۱۸۴۷ دلار و ۹۹ سنت پایین آمده بود. قیمت طلا در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با نیم درصد کاهش به ۱۸۵۹ دلار و ۱۰ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم بیش از ۸ هفته اخیر باقی ماند، زیرا نشانه‌هایی از کند شدن رشد اقتصادی در آمریکا و اروپا بار دیگر نگرانی‌ها از تبعات موج دوم شیوع کرونا را برانگیخت و سبب افزایش اشتها برای سرمایه‌گذاری امن در بازار دلار شد. تقویت ارزش دلار موجب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی شده که از ارزهای غیردلاری استفاده می‌کنند.

ادوارد مویا تحلیلگر بازار طلا در موسسه اوآندا گفت: «طلا نمی‌تواند از زیر سلطه دلار بیرون بیاید و این مسئله در مورد تمام دارایی‌ها صادق است.»

در همین حال مقامات فدرال رزرو در تلاش‌اند سرمایه‌گذاران را قانع کنند که تا سال‌ها و به منظور کاستن از نرخ بیکاری قصد دارند سیاست پولی را انبساطی نگه دارند. مویا گفت: «به نظر می‌رسد که فدرال رزرو خیلی تمایلی به انجام اقدامات فوری ندارد. بنابراین بعید است در کوتاه‌مدت اقدام محرک مالی خاصی صورت گیرد.»

پس از آنکه آمارهای جدید نشان داد که میزان فعالیت‌های تجاری در آمریکا و اروپا طی ماه سپتامبر کند شده است، خوش‌بینی‌ها نسبت به ترمیم اقتصادی به یاس مبدل شده است.

به گزارش تسنیم، ‌ در بازار آزاد هم‌اکنون دلار با افزایش نسبت به دیروز برای اولین بار وارد کانال ۲۸ هزار تومان شده و هم اکنون دلار با قیمت  ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان، یورو ۳۳ هزار تومان و درهم امارات ۷هزار و ۹۳۰ تومان اعلام شده است.

رکوردهای جدید قیمتی در بازار ارز | رشد ۷۵ درصدی نرخ دلار فقط در ۶ ماه

گفتنی است، تشدید نوسانات ارزی و ورود دلار به کانال ۲۷ هزار تومان موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی‌ها در صرافی‌های مجاز مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی دیروز ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز ۲۷  هزار و ۷۰۰  تومان درج شده است.

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی دیروز معادل ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت خرید یورو ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر 551944 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت دلار آمريكا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی سکه قیمت دلار آمريكا تومان و قیمت هزار تومان قیمت طلا هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک،  بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۱۹۵ (دو هزار و یکصد و نود و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۶۸ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۲۷۲،۴۰۰ (سه میلیون و دویست و هفتاد و دو هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۹۱ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۴،۱۷۵،۰۰۰ (چهارده میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار مبادله‌ای امروز

قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۳،۴۷۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۰۳۶ (چهل و هفت هزار و سی و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۰۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند، امروز به ۷۷،۴۰۰ (هفتاد و هفت هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ درهم امارات مبادله‌ای

درهم امارات مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۱۱،۸۳۷ (یازده هزار و هشتصد و سی و هفت) تومان قیمت خورد.

قیمت لیر ترکیه امروز

لیر ترکیه، امروز به ۱،۸۸۵ (یک هزار و هشتصد و هشتاد و پنج) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۰.۶۱ درصدی، از ۴۵،۴۷۹ (چهل و پنج هزار و چهارصد و هفتاد و نه) تومان به ۴۵،۲۰۰ (چهل و پنج هزار و دویست) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۰.۷۵ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۰،۰۰۰ (چهل هزار) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق در بازار داخلی هم ۴۶ (چهل و شش) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۳۹،۴۰۰،۰۰۰ (سی و نه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۷۶ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۳،۴۰۰،۰۰۰ (بیست و سه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۸۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۶۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۴،۵۰۰،۰۰۰ (چهارده میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۴ درصدی نسبت به روز قبل، ۷،۱۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد هزار) تومان معامله شد.

منبع: دنیای اقتصاد
 

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا بعد از تعطیلات به کدام سو می‌رود؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • ثبات قیمت جهانی طلا همچنان پابرجاست
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!