Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «تله اسکرین» به کارگردانی مصطفی حریری به واکاوی لایه‌های پنهان بی‌بی‌سی پرداخته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مستند «تله اسکرین» روایتی از تاریخچه بی‌بی‌سیاست، رسانه‌ای که با به‌کارگیری شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و سایت اینترنتی و با تمرکز بر اخبار غیرواقعی فعالیت رسانه‌ای گسترده‌ای علیه کشورمان در مقاطع مختلف انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه، دارای لایه‌های پنهان و ابعاد مختلفی است که تاکنون کمتر بیان شده است. لایه‌های پنهانی که سبب می‌شود در حوادثی مانند انقلاب اوکراین، حوادث سوریه، جنگ هشت ساله ایران و عراق، فتنه سال ۱۳۸۸ و ... به نقش‌آفرینی پرداخته و اذهان عمومی را تحت تأثیر اخبار غیرواقعی خود قرار دهد.

مستند «تله اسکرین» به کارگردانی مصطفی حریری به واکاوی لایه‌های پنهان بی‌بی‌سی پرداخته و فعالیت‌های او در سال‌های پس از انقلاب را موشکافانه مورد بررسی قرار داده است.

این فیلم مستند که نام آن برگرفته از دستگاهی به همین نام در رمان مشهور جورج اورول یعنی «۱۹۸۴» است، می‌کوشد از طریق بررسی روند فعالیت BBC، به ابعاد پشت پرده جریان این بنگاه خبری بپردازد.

این مستند در پاسخ به فعالیت اخیر این شبکه در پخش مستندی درباره جنگ ایران و عراق در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و جمعه ۴ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه مستند جورج اورول اجتماعی لایه های پنهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم رونمایی این فیلم به کارگردانی ابوالفضل توکلی دوشنبه دهم اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

امیرسلیمانی متولد ۱۳۲۱ بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی گوناگون مانند هزاردستان، شاه دزد، دبیرستان خضرا، تبریز در مه، معمای شاه و دوقلو‌ها بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری