Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اعلام وصول نامه رییس جمهوری درباره معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: رزم حسینی گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است و می‌تواند در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، فعالیت‌های خوبی انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر پیشنهادی صمت برای حضور در جلسه روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و ارائه برنامه‌های خود دعوت شده است و جمع بندی نظر کمیسیون در جلسه رأی اعتماد اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای کلی مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی صمت مثبت است، خاطرنشان کرد: نقطه قوت رزم‌حسینی، داشتن تجربه مدیریت در بخش‌های مختلف و آشنایی ایشان با ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: تحقق جهش تولید، ساماندهی بازار خودرو و بهبود وضعیت صنعت فولاد از جمله اولویت هایی به شمار می‌رود که از نظر کمیسیون صنایع و معادن باید در اولویت کاری وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

رییس‌جمهوری روز سه شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی علیرضا رزم‌حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد. رزم‌حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است.

وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بوده و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

 رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی علی‌رضا رزم‌حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی معدن و تجارت رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی‌اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، درخصوص آخرین تصمیمات پیرامون لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری که به طرح تعطیلات ۲ روزه آخر هفته مشهور است، گفت: کمیسیون در حال بررسی است، بنده از بحث استفتاء و استعلام اطلاع ندارم اما کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی در حال بررسی است و یک جلسه هم با اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برگزار شد و نظرات مختلف شنیده شد.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: به نظر می‌رسد که آخرین جمع بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که «در صورت تصویب این لایحه و اجرای آن، آیا کارگران و بخش خصوصی هم مشمول آن خواهند شد؟»، عنوان کرد: ببینید ما براساس لایحه دولت درحال اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم وقتی این قانون را اصلاح می‌کنیم یعنی داریم روی ساختار دولت صحبت می‌کنیم؛ البته در دولت ما نظام کارگری هم داریم، یعنی بخشی از کارگرها، کارمندان دولت هستند که قرارداد کارگری دارند، این دسته از کارگران در این مساله جزو دولت محسوب می شوند.

وی افزود: اما قاعده اش این است که وقتی دولت در یک روز مشخصی تعطیل می‌شود، بخش خصوصی هم خودش را وفق می‌دهد و تعطیلی اعمال خواهد شد.

عنابستانی در پاسخ به این سوال که «بانک‌ها از اجرای قانون مستثنی خواهند شد؟»، تصریح کرد: در متن لایحه‌ای که در کمیسیون مصوب شده دستگاه های امدادرسان که ضرورت دارد خدمات ارایه دهند فعال هستند که می‌تواند بخشی از شعب منتخب بانک‌ها هم جزو این‌ها باشد. ما در متن آوردیم که دستگاه های امدادرسان که فعالیت‌شان ضروری است مثل آتش نشانی و اورژانس و شعب منتخب بانک‌ها هم می‌توانند مشمول این متن باشند.

وی در رابطه با این سوال که «آیا ساعت کاری بانک‌ها ۴۰ ساعته می‌شود یا بیشتر؟»، تاکید کرد: وقتی قانون اصلاح شود دیگر نظام اداری ۴۰ ساعت کار در هفته می‌شود و آن وقت اگر کسی بیش از این یعنی در روز تعطیل شده (شنبه یا پنجشنبه) کار کند باید اضافه کار و حق شیفت و این موارد را به نیروی خود بپردازد و ساعت برای همه ۴۰ ساعت خواهد بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898969

دیگر خبرها

  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!