Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:37:42 GMT

١٤ تن مواد مخدر در ۶ ماه گذشته در تهران کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۸۳۴۹

١٤ تن مواد مخدر در ۶ ماه گذشته در تهران کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ (عبدالوهاب حسنوند) روز پنجشنبه گفت: از ابتدای امسال تاکنون۱۴ تن و ۵۳۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهر تهران کشف و ۳۲۷ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد،متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسنوند از اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات خبر داد و گفت: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر، در شش ماهه نخست امیال بیش از ۲هزار مرحله طرح محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر تهران به اجرا درآمده که در این رابطه تاکنون ۱۷هزار و ۶۸۱ نفر خرده فروش دستگیر شدند.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون شش مرحله طرح ظفر که از طرح های مهم مثمر ثمر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب بوده انجام و همچنین با اجرای طرح دره فرحزاد که با تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط همچون شهرداری و قوه قضاییه در حال ایجاد تغیرات فیزیکی همچون راه سازی و ایجاد زیر ساختهای لازم جهت جلب مردمی به این منطقه از تهران را داریم و در این راه با اخذ مجوزهای قانونی نسبت به تخریب بافت های غیرمجاز و اغلب حاشیه رودخانه که مامن و پناهگاهی برای تجمع معتادان شده بود اقدام نمودیم.
این مقام انتظامی در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد:البته ناگفته نماند که پلیس همچنین از سال گذشته با اجرای پاکسازی منطقه شوش و هرندی تاکنون با اجرای طرح های متعدد و تقریبا یک روز در میان اجازه بازگشت معتادان متجاهر به این منطقه را نداده است و در این اثنا در شش ماهه نخست امسال تاکنون ۴۳ باب منزل فروشنده مواد مخدر باحکم مقام قانونی پلمپ شده است..
وی با بیان اینکه از خرده فروشان قربب به پنج تن و ۴۶۲ کیلوگرم موادمخدر کشف شده است،افزود: در این مدت یکهزارو ۱۳۴ دستگاه خودرو و ۵۹۴ دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.
سرهنگ حسنوند با اشاره به انهدام ۲۸ باند قاچاق مواد مخدر در شش ماه گذشته، تصریح کرد: دراین مدت۲۶هزار و ۹۵ معتاد پرخطر از سطح معابر شهر تهران جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.
این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با موادمخدر در شهر تهران براساس پاسخگویی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت نشینان صورت می گیرد،چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

برچسب‌ها مواد مخدر پلیس تهران بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس تهران بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مواد مخدر پلیس تهران بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اخبار کنکور مبارزه با مواد شهر تهران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی موادفروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

فارس در خبری نوشت:سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک زن توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت که زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت