Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@19:13:41 GMT

رشته‌های جدید پذیرش براساس سوابق تحصیلی کنکور ۹۹

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۸۳۵۲

رشته‌های جدید پذیرش براساس سوابق تحصیلی کنکور ۹۹

اصلاحات جدید رشته محل‌های جدید پذیرش به شیوه صرفاً براساس سوابق تحصیلی در دانشگاهها در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش مشرق، «سری سوم» اصلاحات و اعلام رشته محل‌های جدید پذیرش به شیوه صرفاً براساس سوابق تحصیلی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور ۹۹ آغاز شد

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌ پذیرش به شیوه صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، امروز مشخصات رشته محل های جدید و همچنین اصلاحات مربوط به رشته محل های قبلی به شرح جدول ذیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور ۹۹ آغاز شد + نکات ضروری که داوطلبان باید بدانند

یادآور می‌شود که کلیه متقاضیان اعم از کسانی که قبلا ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده‌اند و کسانی که از این تاریخ به بعد قصد ثبت‌نام و انتخاب رشته دارند، می‌توانند تا پایان روز دوشنبه ۷ مهر ماه ۹۹ نسبت به ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی و یا ثبت‌ نام و انتخاب رشته جدید در لینک سامانه پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری مهرماه ۱۳۹۹ اقدام کنند. ضرورت دارد قبل از ثبت نام و انتخاب رشته، شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما و اطلاعیه های فوق را با دقت مطالعه کنند. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اخبار حوادث کنکور سراسری کنکور کنکور 99 آزمون سراسری مشرق ثبت نام و انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی رشته محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از امروز تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز