Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شریعتی مقدم رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، درباره معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت بهترین گزینه را برای وزارت صمت به مجلس پیشنهاد کرد چرا که آقای رزم‌حسینی در دوران تصدی استانداری خراسان‌رضوی، توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات بخش خصوصی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: مدل اقتصادی آقای رزم‌حسینی با عنوان الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در دو استان کرمان و خراسان‌رضوی تجربه شده و به خوبی توانسته است، ضمن ایجاد چرخه هم‌افزا بین حوزه‌های حاکمیتی مردمی، توانمندی‌های بخش خصوصی را هم به کار گیرد که بسیار نتیجه بخش بوده است.

وی با بیان اینکه آقای رزم‌حسینی به واسطه اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مورد توجه مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: تصور می‌کنم وزیر پیشنهادی صمت، بهترین گزینه برای بخش خصوصی به شمار می‎رود و احساس می‌کنم که مجلس شورای اسلامی رای بالایی به گزینه پیشنهادی خواهد داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی شریعتی دولت رزم حسینی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  فرماندار رزن در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی این شهرستان، با اشاره به وضعیت گلخانه‌های سطح شهرستان رزن گفت: شهرستان رزن تا قبل از دولت سیزدهم تنها دارای ۲۱ هکتار گلخانه بود که در دولت سیزدهم در حال حاضر ۳۵ هکتار گلخانه در حال فعالیت است و ۱۱۸ هکتار نیز مجوز تغییر کاربری برای ساخت گلخانه صادر شده و منتظر اخذ تسهیلات است.

علی اصغر غفاری‌آثار با بیان اینکه واحد مرغداری توجیه اقتصادی خوبی دارد و نیاز واقعی کشور است و کشور را از واردات بی‌نیاز می‌کند افزود: در تلاش هستیم تا با جذب تسهیلات مورد نیاز تعداد واحد‌های مرغداری شهرستان رزن را افزایش دهیم.

او یکی از اقدامات خوب در راستای توسعه مرغداری شهرستان رزن انجام شده را ساخت واحد تولید غذای مرغ دانست و گفت:این واحد توسط بخش خصوصی در دست ساخت است که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با تأکید بر آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در بحث مهارت‌آموزی و اشتغال پایدار برای تحقق شعار سال یادآور شد: توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی میراث فرهنگی در بحث صنایع دستی هر یک می‌تواند از نقش مؤثری در اشتغال برخودار باشد.

دیگر خبرها

  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • فعالان بخش خصوصی: با تعطیلی پنچشنبه ها، قطع ارتباط هفتگی ایران با بازارهای جهان ۴روز می شود