Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سرمربی پرتغالی تاتنهام از علاقه‌اش به مربیگری در رده ملی سخن گفت.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورینیو در آستانه دیدار پنجشنبه تاتنهام مقابل تیم اشکندیا مقدونیه در مرحله انتخابی لیگ اروپا، در پاسخ به این پرسش که «آیا به سرمربیگری در رده ملی علاقه‌مند هستید؟»، گفت: بله، می‌خواهم سرمربی یک تیم ملی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهم سرمربیگری در جام جهانی، رقابت‌های ملی اروپایی و احساس حضور در تورنمنت‌های کوتاه‌مدت را تجربه کنم.

سرمربی پیشین تیم‌های اینتر، رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد در ادامه اظهار داشت: آیا تیم ملی پرتغال تیمی است که می‌خواهم سرمربی‌اش باشم؟ بله، پرتغال تیمی است که دوست دارم سرمربی‌اش باشم و در قلب من جای دارد، اما سرمربیگری تیم کشوری که در آن متولد شده‌اید، کار بسیار دشواری است.

آقای خاص در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: من بیستمین سالگرد فعالیتم در حوزه مربیگری را جشن می‌گیرم و تجربیات زیادی از بازی مقابل تیم‌هایی را دارم که کسی در سطح بالای فوتبال شناختی از آنها ندارد. برخی از این تیم‌ها رقبایی بسیار خطرناک بودند.

ژوزه مورینیو در زمان حضورش در منچستریونایتد موفق شد در سال ۲۰۱۷ این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا برساند، جامی که شیاطین سرخ در کلکسیون افتخارات خود آن را کم داشتند.

بیشتر بخوانید: دله آلی در رادار پاری‌سن‌ژرمن و اینتر

انتهای پیام/

برچسب ها: ژوزه مورینیو تیم ملی فوتبال پرتغال تاتنهام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو تیم ملی فوتبال پرتغال تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند

ژوزه مواریس نسبت به اتفاقات دربی اصفهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت:

یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم، ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو داشتند، تبریک می‌گویم، یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

وی ادامه داد:

به عنوان یک سازمان‌دهی حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم، باید روی کار خودمان ترمز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم، حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده بود.

مورایس تصریح کرد:

از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم، درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است، وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا که نه در آینده؛ از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد