Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی رتبه ۱۰ منطقه دو رشته ریاضی فیزیک در کنکور سراسری سال ۹۹ در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در مدرسه استعداد‌های درخشان (شهید بهشتی) شهرستان بیرجند تحصیل کرده ام و برای کنکور از پایه دوازدهم به طور جدی مطالعه داشته ام.

او افزود: برنامه ریزی‌های درسی را به صورت هفتگی انجام می‌دادم و این امر باعث تسلط من بر مباحث مورد مطالعه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی در خصوص نقش والدین در موفقیت خود بیان کرد: پدر و مادر با آرام کردن فضای مطالعه و خرید منابع مورد نیاز برای مطالعه، در رسیدن من به این رتبه نقش مهمی داشته اند.

بیشتر بخوانید

 ۲ دانش آموز خراسان جنوبی در بین نفرات برتر کنکور سراسری ۹۹

رتبه ۴۰ کشور در کنکور سراسری تصریح کرد: از آزمون‌های آزمایشی برای محک زدن خود در دروس مختلف استفاده کرده ام، اما با نگرفتن نتیجه خوب در بعضی از آزمون‌ها، دلسرد نشدم و به راه خودم ادامه دادم.

خسروی، دوستان را عامل مهمی برای کسب موفقیت دانست و اظهار کرد: اگر دوستان خود را گزینش نکنیم، این امر مانع پیشرفت می‌شود.

او گفت: در زمان کرونا، وقت زیادی برای مطالعه داشتم، اما ماندن در خانه و کمرنگ شدن حس رقابت، باعث شد تا ساعت مطالعه من افت کند، اما در تیر ماه، توانستم دوباره به سطح مطلوب برگردم و راه خود را ادامه دهم.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری موفقیت تحصیلی کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه الزهرا

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • تصاویری از دختران در آغاز رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • (تصاویر) رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه الزهرا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل