Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری صفا، جنبش‌های حماس و فتح در رابطه با نتایج دیدارها و مذاکرات هیئتهای دو جنبش در ترکیه بیانیه‌ای مشترک صادر کردند. این دو جنبش امروز پنجشنبه اعلام کردند که به رویکرد و نگرشی مورد توافق در رابطه با پیشبرد گفتگوهای ملی با مشارکت تمامی جریان‌ها و گروه‌های فلسطینی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که اعلام نهایی و رسمی توافق ملی در نشست رهبران گروه‌های فلسطینی تحت نظارت ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان نهایتا تا اول اکتبر انجام خواهد شد.

در ادامه بیانیه آمده است که در نشست‌های ترکیه بر پایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی، برگزاری انتخابات و تدوین برنامه‌ای ملی برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو تاکید شد.

حماس و فتح از دولت ترکیه به خاطر میزبانی نشست و مذاکرات هیئتهای فتح و حماس تقدیر و تشکر کردند.

جنبش های فتح و حماس همچنین بر ادامه تلاش‌ها و اقدامات واحد و یکپارچه برای دفاع از حقوق و منافع ملت فلسطین و مقابله با تهدیدات و چالش‌های پیش‌روی فلسطین تا تحقق آزادی، استقلال و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه و اردوغان در استانبول دیدار کردند

 

به گزارش تابناک به نقل از رویترز، رئیس‌جمهوری ترکیه و رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس دیدار کردند. 

رسانه‌های ترکیه گزارش دادند که «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه و «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، امروز -شنبه- در استانبول ‌گفت‌وگو کردند.

این نشست در کاخ دولما باغچه‌اسماعیل هنیه آغاز شده است.

سی‌ان‌ان ترک گفت که هنیه حدود ساعت دو بعدازظهر به وقت محلی وارد این کاخ شده است.

دیگر خبرها

  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم
  • حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • رهبران حماس قطر را ترک می کنند یا نه؟
  • توافقی که رد شد؛ پاسخ حماس که موجب عصبانیت مصر، آمریکا و حتی قطر شد + جزئیات
  • جزئیات آخرین دور از مذاکرات آتش‌بس غزه/ حماس توافق پیشنهادی آمریکا و مصر را رد کرد
  • مذاکرات با رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیشرفتی نداشته است
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • هنیه و اردوغان در استانبول دیدار کردند