Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، صدیقه رعیت، فرمانده حوزه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پایگاه‌های این شهرستان با هدف زنده نگاه داشتن رشادت‌های رزمندگان‌ها اسلام برگزار می‌شود.

او با اشاره به مهمترین برنامه‌های این هفته افزود: چهل بسته معیشتی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بین نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقه رعیت بیان کرد: به مناسبت هم زمانی دفاع مقدس با آغاز مدارس چهل بسته نوشت افزار میان دانش آموزان نیازمند پرتلاش و آینده سازان کشور اهدا خواهد شد.

رعیت ادامه داد: با حضور در بیمارستان فاطمه الزهرا از مدافعان سلامت این شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تقدیر می‌کنیم.

فرمانده حوزه فاطمه الزهرا مهریز گفت: برنامه‌های روشنگری در ۱۸ پایگاه سراسر شهرستان با بیان مسائل بصیرتی و حضور سخنرانان برجسته اجرا می‌شود.

او افزود: برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی قبور شهدا و سرکشی از خانواده‌ها آن‌ها از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس مدافعان سلامت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • پویش سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته سلامت در مهریز
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود