Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی و گلباران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یاسر شاهی بعدازظهر امروز در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این مراسم همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی در گلزار شهدای بهشت فاطمه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با نثار فاتحه و ادای احترام با شاخه گل  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس چنان حماسه‌ای آفریدند که اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان است.

مزار شهدای واقعه هفتم تیر در قم گلباران شدسپاه استان گیلان مزار شهدای رشت را بازسازی می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

شاهی تصریح کرد: نقش شهادت نقشی تاثیرگذار است و  مرور معارف دفاع مقدس،  مرور ارزش‌های والای انسانی و دینی است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و  باید به دور از هرگونه تعارف و برنامه ظاهری واقعیت نقش شهدا و ایثارگران را پر رنگ کنیم. 

وی با اشاره به اینکه آزادگان در راستای اهداف بلند خویش تا پای جان ایستادگی کردند، گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان تاریخ عملی و عینی ایثار به شمار می‌روند و می‌توانند گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس را انتقال دهند.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه توسعه و‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راپاسداری از ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم دانست .

 فرماندار خوی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی بین نسل جوان است.

علی نژاد افزود:هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا و هماهنگ سازی هرچه بیشتر در این راستا مورد تاکید است.

 فرماندار خوی اضافه کرد :تدابیر لازم برای برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا اتخاذ شود و بهره مندی از ظرفیت های هنری برای انتقال پیام شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین برضرورت تامین زمین مناسب برای راه اندازی و احداث موزه هشت سال دفاع مقدس در خوی تاکید کرد و افزود:

راه اندازی این می تواند در تبیین نقش شهرستان و رزمندگان اسلام شهر ستان خوی در هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • آیین غبارروبی مزار شهدای زنجان به مناسبت روز ارتش
  • غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت روز ارتش-زنجان
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم