Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام رسمی فدراسیون والیبال 5 مربی خارجی گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی والیبال هستند

اختصاصی طرفداری - با وجود گذشت چندین ماه از کنار رفتن ایگور کولاکوویچ، فدراسیون والیبال هنوز تکلیف جانشین وی در سمت سرمربیگری تیم ملی را روشن نکرده است. فدراسیونی که در ابتدا به دنبال استخدام مربیان وطنی بود، حالا به طور رسمی اعلام کرده که یک مربی بزرگ خارجی در المپیک توکیو روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که روز به روز احتمال برگزار شدن المپیک توکیو در تابستان سال 2021 قطعیت بیشتری پیدا می‌کند، فدراسیون والیبال با مدیریت محمدرضا داورزنی به شکل جدی‌تری به دنبال استخدام سرمربی جدید تیم ملی است، این فدراسیون که تا پیش از این حضور همزمان سرمربی تیم ملی در یک باشگاه خارجی را نمی‌پذیرفت، حداقل برای یک سال آینده از این شرط خود کوتاه آمده و برای مسابقات المپیک توکیو به دنبال مربی تمام وقت نیست. نکته‌ای که دست فدراسیون والیبال را برای انتخاب مربی مورد نظر به شکل قابل توجهی بازتر می‌کند. این فدراسیون با هدف بلند پروازانه صعود به جمع 4 تیم برتر المپیک با تنی چند از مربیان نامدار جهان وارد مذاکره شده که بر اساس اعلام رسمی محمدرضا داورزنی 5 مربی در لیست نهایی فدراسیون والیبال ایران باقی مانده‌اند. به دلایل حقوقی اسامی این 5 نفر به شکل رسمی منتشر نشده اما برخی رسانه‌ها از ولادیمیر آلکنو، فردیناندو دجورجی، آنجلو لورنزتی، آندره‌آ جانی و دانیل کاستلانی به عنوان 5 کاندید نهایی این سمت نام می‌برند، این در حالی است که به نظر می‌رسد شانس سرمربی قهرمان روسیه در المپیک 2012 لندن برای حضور در تیم ملی ایران بیشتر از سایرین باشد.

سرمربی تیم ملی هر شخصی که باشد تا قبل از پایان فصل والیبال اروپا به کشورمان نخواهد آمد و احتمالا دستیاران وی تمرینات تیم ملی را پس از پایان لیگ برتر والیبال از ابتدای سال 1400 آغاز خواهند کرد، تقریبا تمامی مسابقات باشگاهی در اروپا حدود دو هفته قبل از شروع لیگ ملت‌های والیبال در اواسط یا اواخر اردیبهشت به پایان خواهند رسید و سرمربی جدید تیم ملی زمان کمی برای آشنایی با نفرات خود پیش از حضور در لیگ ملت‌ها دارد، تورنمنتی که می‌تواند به عنوان مسابقات آماده‌سازی پیش از المپیک توکیو در نظر گرفته شود.

نگاهی اجمالی به تمامی کاندیداها

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال 13 مربی در لیست اولیه این فدراسیون قرار داشتند که با تصمیم کمیته فنی و بعد از مذاکرات اولیه این تعداد به 5 مربی کاهش پیدا کرد، اسامی این 13 کاندیدا هیچگاه به شکل رسمی از سوی فدراسیون والیبال اعلام نشد اما برخی از رسانه‌ها این اسامی را به شرح زیر منتشر کردند:

مربی سن ملیت تیم باشگاهی فعلی سابقه سرمربیگری تیم ملی مهم‌ترین افتخار ولادیمیر آلکنو 53 روسیه زنیت کازان (روسیه) روسیه طلای المپیک فردیناندو دجورجی 58 ایتالیا لوبه (ایتالیا) لهستان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا آنجلو لورنزتی 56 ایتالیا ترنتینو (ایتالیا) - طلای جام باشگاه‌های جهان آندره‌آ جانی 50 ایتالیا مودنا (ایتالیا) اسلوونی و آلمان نقره قهرمانی اروپا دانیل کاستلانی 59 آرژانتین اولشتین (لهستان) آرژانتین، لهستان و فنلاند طلای قهرمانی اروپا برناردو رزنده 61 برزیل سسک (برزیل/زنان) برزیل طلای المپیک خولیو ولاسکو 68 آرژانتین - ایتالیا، اسپانیا، ایران و آرژانتین طلای قهرمانی جهان آندره‌آ آناستازی 59 ایتالیا وروا ورشو (لهستان) ایتالیا، اسپانیا، لهستان و بلژیک طلای قهرمانی اروپا خاویر وبر 54 آرژانتین بولیوار (آرژانتین) آرژانتین قهرمانی لیگ برزیل لورنزو برناردی 52 ایتالیا پیاچنزا (ایتالیا) - قهرمانی لیگ ایتالیا استفان آنتیگا 44 فرانسه ژشوف (لهستان) لهستان و کانادا طلای قهرمانی جهان آندره‌آ گاردینی 54 ایتالیا - - قهرمانی لیگ لهستان رادوستین استویچف 50 بلغارستان ورونا (ایتالیا) بلغارستان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا

چگونگی رسیدن فدراسیون والیبال از 13 نفر به 5 کاندیدای نهایی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد برخی از این مربیان مانند برناردو رزنده و خولیو ولاسکو پس از بازنشستگی از مربیگری مسابقات ملی، خود تمایلی به حضور در ایران نداشتند و برخی دیگر هم توسط کمیته فنی فدراسیون والیبال خط زده شده باشند. هر 5 نفر نهایی در حال حاضر در سه لیگ معتبر والیبال اروپا مشغول به کار هستند که سه تن از آنان هدایت 3 تیم از 4 تیم بزرگ لیگ ایتالیا را بر عهده دارند.

آلکنو حاضر به ترک روسیه می‌شود؟

از ولادیمیر آلکنو به عنوان محتمل‌ترین گزینه حضور بر روی نیمکت تیم ملی نام برده می‌شود، این مربی 53 ساله با پدری لیتوانیایی و مادری بلاروس متولد شهر پولوتسک کشور بلاروس کنونی در شوروی سابق است، وی پس از فروپاشی شوروی سابق تنها در تیم ملی روسیه بازی کرده و شهروند این کشور می‌باشد. آلکنو که در دوران بازیگری در پست بازیکن سرعتی فعالیت می‌کرد هیچگاه نتوانست در مسابقات معتبر به عضویت تیم ملی شوروی سابق در بیاید، اما حضور در تیم ملی روسیه در کارنامه وی به ثبت رسیده است. آلکنو در سال‌های پایانی دوران بازیگری خود به فرانسه رفت و در سال 1999 به عنوان مربی بازیکن در تیم "تور" فرانسه دوران مربیگری خود را آغاز کرد. پس از چهار سال حضور در تور فرانسه وی در آخرین فصل حضورش قهرمان لیگ فرانسه شد، نکته‌ای که مورد توجه باشگاه‌های روسی قرار گرفت و وی برای ادامه دوران کاری خود به کشورش بازگشت.

ولادیمیر آلکنو پس از قهرمانی در المپیک لندن

پس از مدت کوتاهی حضور در تیم لوچ مسکو وی به باشگاه مشهور دینامو مسکو پیوست و پس از یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی همراه با این تیم در سال 2007 به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه منصوب شد، آلکنو پس از کسب مدال برنز المپیک 2008 همراه با تیم روسیه از این تیم جدا شد تا هدایت زنیت کازان را بر عهده بگیرد، تیمی که سالیان متوالی با هدایت وی قدرت برتر والیبال روسیه و اروپا بود و طی سال‌های 2015 تا 2018 چهار بار متوالی قهرمان والیبال اروپا شد. آلکنو همزمان با هدایت این تیم باشگاهی، در سال 2010 پس از نتایج ضعیف تیم روسیه در مسابقات جهانی 2010 به تیم ملی کشورش بازگشت و در المپیک 2012 لندن همراه این تیم به مدال طلا دست یافت، افتخار بزرگی که آلکنو شخصا مهم‌ترین نقش را در رقم خوردن آن ایفا کرد. وی پس از این مسابقات به دلیل مشکلات جسمانی از این سمت کناره‌گیری کرد تا فقط در باشگاه زنیت به کار خود ادامه دهد. آلکنو بار دیگر در سال 2015 و برای سومین بار هدایت تیم ملی روسیه را پذیرفت اما این بار در المپیک ریو مقامی بهتر از چهارمی نصیب وی و تیم ملی روسیه نشد.

آلکنو در حال دریافت نشان افتخار از رئیس جمهور روسیه در سال 2019

آلکنو در سال 2019 و به دلیل عمل جراحی هدایت تیم زنیت را به الکسی وربوف لیبروی سابق تیم ملی روسیه و باشگاه زنیت کازان سپرد، زنیت تحت هدایت وربوف از قهرمانی در لیگ روسیه باز ماند و حتی موفق به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم نشد! اتفاقی که سبب شد تا ولادیمیر آلکنو بار دیگر به سمت سرمربیگری زنیت کازان باز گردد. آلکنو که در طول دوران مربیگری خود با مشکلات جسمانی نیز دست و پنجه نرم کرده است بعد از چند عمل جراحی به نظر می‌رسد در شرایط جسمانی بهتری نسبت به قبل قرار دارد. این مربی روس که تاکنون علاقه‌ای به کار در خارج از روسیه نشان نداده در صدر لیست کاندیداهای مربیگری تیم ملی کشورمان قرار دارد.

افتخارات ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی:

1 طلا و 1 برنز المپیک 1 نقره قهرمانی اروپا 1 طلا و 1 نقره جام جهانی 1 طلا و 1 نقره لیگ جهانی 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا 1 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان 10 قهرمانی لیگ روسیه، 1 قهرمانی لیگ فرانسه 7 قهرمانی جام حذفی روسیه، 1 قهرمانی جام حذفی فرانسه 7 قهرمانی سوپرجام روسیه دجورجی موفق در باشگاه، ناموفق در تیم ملی

پاسور سابق ایتالیا در دوران طلایی خولیو ولاسکو یکی دیگر از گزینه‌های هدایت تیم ملی کشورمان است، فردیناندو دجورجی که همراه با نسل نوابغ (اصطلاحی که به دوران طلایی والیبال ایتالیا اطلاق می‌شود) سه بار در سال‌های 1990، 1994 و 1998 قهرمان جهان شده متولد سال 1961 در شهر کوچک سکوینتزانو است، دجورجی نیز دوران مربیگری خود را به عنوان مربی بازیکن در باشگاه کونئو در لیگ ایتالیا آغاز کرد و پس از چند فصل حضور در تیم‌های پروجا، لوبه و اومبریا که منجر به یک قهرمانی لیگ در سال 2006 همراه با لوبه شد در سال 2012 به کشور روسیه رفت تا اولین تجربه خود در خارج از ایتالیا را در تیم فاکل نووی داشته باشد، پس از دو سال حضور در روسیه و تجربه‌ای کوتاه در باشگاه کالیپو در لیگ ایتالیا وی در سال 2015 به زاکسا در لیگ لهستان پیوست و بعد از دو قهرمانی پیاپی در لیگ این کشور در سال 2017 به عنوان سرمربی تیم ملی لهستان انتخاب شد.

فردیناندو دجورجی در هنگام هدایت تیم ملی لهستان

بدترین دوران کاری دجورجی در تیم ملی لهستان اتفاق افتاد، این تیم به همراه دجورجی ابتدا در مسابقات لیگ جهانی از صعود به مرحله نهایی باز ماند و سپس در مسابقات قهرمانی اروپا 2017 در خاک خود به مقامی بهتر از دهمی دست پیدا نکرد! نتایج بسیار ضعیفی که منجر به اخراج وی تنها چند ماه پس از حضور در این تیم شد. پس از مدتی استراحت و حضوری کوتاه مدت در باشگاه یاسترزبسکی لهستان وی در میانه‌های فصل 2018-2019 به تیم سابق خود لوبه چیویتانووا باز گشت تا تیم پرستاره اما بحران‌زده لوبه را از مربی قبلی جامپائولو مدی تحویل بگیرد، فصلی که همراه با دجورجی به شکلی فوق‌العاده برای باشگاه به پایان رسید و این تیم توانست در سال 2019، علاوه بر قهرمانی لیگ ایتالیا، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان نیز بشود. دجورجی در فصل قبل نیز همراه لوبه در شرایطی که امیر غفور را نیز در ترکیب خود داشت به دنبال قهرمانی بود، فصلی که به دلیل بیماری کووید 19 نیمه‌کاره ماند. دجورجی در ابتدای فصل جدید والیبال در اروپا به همراه لوبه به فینال سوپرجام ایتالیا نیز صعود کرده که می‌تواند تا چند روز آینده یک قهرمانی دیگر به افتخارات این مربی ایتالیایی اضافه کند.

فردیناندو دجورجی، بازدیدی از باشگاه فوتبال یوونتوس در کنار مائوریتسیو ساری

افتخارات فردیناندو دجورجی به عنوان سرمربی:

1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا 1 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان 2 قهرمانی چلنچ کاپ باشگاه‌های اروپا 2 قهرمانی لیگ ایتالیا، 2 قهرمانی لیگ لهستان 4 قهرمانی جام حذفی ایتالیا، 1 قهرمانی جام حذفی لهستان 3 قهرمانی سوپرجام ایتالیا آنجلو لورنزتی، بی‌تجربه در عرصه ملی

از بین 5 گزینه فدراسیون والیبال تنها فردی که سابقه حضور در تیم‌های ملی در رده سنی بزرگسالان را ندارد، آنجلو لورنزتی مربی کنونی باشگاه ایتاس ترنتینو ایتالیا است. وی برخلاف سایر گزینه‌ها سابقه چندانی به عنوان بازیکن ندارد اما مربیگری را در سن 22 سالگی در تیم ویرتوس از شهر زادگاه خود فانو آغاز کرده است، لورنزتی پس از سال‌ها حضور در تیم‌های جوانان و نوجوانان ایتالیا و حضور در باشگاه‌های کوچک‌تر ایتالیایی سرانجام در سال 2001 به عنوان سرمربی در باشگاه مودنا مشغول به کار شد و در سال 2002 همراه این تیم به عنوان قهرمانی لیگ والیبال ایتالیا دست یافت، پس از یک سال حضور در ورونا در سال 2007 به باشگاه پیاچنزا رفت، یک قهرمانی در لیگ و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مهم‌ترین دستاوردهای لورنزتی طی 4 سال حضور در این تیم بود. این مربی 56 ساله در سال 2012 بار دیگر به مودنا پیوست و پس از سه سال حضور در آخرین فصل خود در این باشگاه بار دیگر همراه با این تیم قهرمان سری A شد. وی پس از ترک مودنا به تیم ترنتینو پیوست و تا کنون نیز هدایت این باشگاه را بر عهده دارد.

آنجلو لورنزتی

مهم‌ترین موفقیت لورنزتی در تیم ترنتینو قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان سال 2018 در حضور تیم‌های پرمهره‌ای مانند لوبه و زنیت کازان بود، نکته منفی در کارنامه این مربی نداشتن تجربه کار در تیم‌های ملی است. اتفاقی که موجب می‌شود وی آشنایی کمتری با بازیکنان ملی‌پوش کشورمان داشته باشد.

افتخارات آنجلو لورنزتی به عنوان سرمربی:

1 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان 1 قهرمانی جام کنفدراسیون باشگاه‌های اروپا 3 قهرمانی لیگ ایتالیا 2 قهرمانی جام حذفی ایتالیا 2 قهرمانی سوپرجام ایتالیا سرمربی تیم ملی آلمان به ایران می‌آید؟

یکی دیگر از اعضای نسل نوابغ والیبال ایتالیا در جمع گزینه‌های مربیگری تیم ملی کشورمان دیده می‌شود. آندره‌آ جانی که در کشورمان به جیانی نیز مشهور است، در دوران بازیگری یکی از بهترین بازیکنان والیبال جهان بود، وی علاوه بر سه عنوان قهرمانی جهان همراه با تیم ملی ایتالیا، سه مدال نقره و برنز المپیک نیز در کارنامه خود دارد. جانی که تا سن 37 سالگی مشغول به بازی بود، مربیگری را از سال 2007 در تیم فعلی خود مودنا آغاز کرد، پس از یک قهرمانی در چلنج کاپ که سطح سوم والیبال باشگاهی اروپا محسوب می‌شود وی به تیم تازه تاسیس رم در دسته دوم پیوست و همراه با این تیم به سری A صعود کرد. پس از سه فصل حضور در رم، جانی به استخدام باشگاه ورونا در آمد که حاصل سه سال حضور وی در این تیم نیز یک قهرمانی دیگر در چلنج کاپ اروپا بود.

آندره‌آ جانی به عنوان بازیکن

بزرگ‌ترین موفقیت جانی در عرصه مربیگری در سال 2015 رقم خورد، در آن سال وی که همزمان با تیم ورونا، سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی نیز شده بود، موفق شد تا همراه با این تیم ناشناخته تا فینال مسابقات قهرمانی اروپا نیز صعود کند! اسلوونی که مسابقات را با دو شکست آغاز کرده بود با پیروزی بر تیم‌های هلند، لهستان و ایتالیا تا فینال مسابقات نیز پیش رفت که در این مرحله مغلوب تیم ملی فرانسه شد. جانی در سال 2016 از اسلوونی جدا شد و هدایت تیم ملی آلمان را پذیرفت، وی همراه با تیم ملی آلمان هم با کسب نتایجی درخشان مدال نقره قهرمانی اروپا را در سال 2017 تکرار کرد. پس از ناکامی در صعود به المپیک 2020 توکیو، زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی جانی از تیم ملی آلمان شنیده شده اما این مربی همچنان سرمربی تیم ملی آلمان است و چندی پیش در یک مسابقه دوستانه مقابل لهستان نیز روی نیمکت این تیم حاضر شده است، امری که حضور وی در تیم ملی کشورمان را غیرمتحمل‌تر از سایر گزینه‌ها می‌کند. در عرصه باشگاهی نیز وی از فصل پیش جایگزین استاد خود خولیو ولاسکو در تیم مودنا شده و در حال حاضر هدایت یکی از 4 تیم بزرگ والیبال ایتالیا را بر عهده دارد.

آندره‌آ جانی مربی

افتخارات آندره‌آ جانی به عنوان سرمربی:

2 نقره قهرمانی اروپا 2 قهرمانی چلنچ کاپ باشگاه‌های اروپا دانیل کاستلانی، ناشناس اما پرمدال

شاید نا آشنا ترین اسم بین 5 گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی دانیل کاستلانی آرژانتینی باشد، کاستلانی که به عنوان بازیکن همراه با تیم ملی کشورش مدال برنز المپیک 1988 سئول و جهانی 1982 آرژانتین را در کارنامه دارد، دوران مربیگری خود را از سال 1993 و همراه با تیم ملی کشورش آغاز کرد، وی پس از 6 سال حضور در این تیم به جز چند مدال نقره و برنز در مسابقات امریکای جنوبی و شکست‌های متوالی مقابل برزیل افتخار چندانی کسب نکرد و پس از یک فصل حضور در تیمی از لیگ ایتالیا به سمت مربیگری باشگاه بولیوار در کشورش منصوب شد، دو قهرمانی در لیگ آرژانتین سبب شد تا کاستلانی مورد توجه باشگاه‌های اروپایی قرار بگیرد و او در سال 2006 به باشگاه اسکرا بلخاتوف در لهستان پیوست. کاستلانی همراه با این تیم سه فصل متوالی قهرمان لیگ لهستان شد و پس از این موفقیت چشمگیر، این مربی آرژانتینی به سمت سرمربیگری تیم ملی لهستان رسید.

کاستلانی همراه با تیم لهستان، قهرمان اروپا در سال 2009

مهم‌ترین افتخار این مربی متولد بوئنس آیرس در سال 2009 همراه با تیم ملی لهستان رقم خورد، جایی که لهستان با این مربی برای نخستین بار به مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا دست پیدا کرد، مدالی که تا امروز تنها طلای لهستان در والیبال قهرمانی اروپا است! اما عملکرد بسیار ضعیف این تیم در مسابقات قهرمانی جهان سال 2010 و کسب رتبه نازل سیزدهم پایان کار کاستلانی و تیم ملی لهستان بود. وی سپس به فنرباحچه در لیگ ترکیه پیوست و همزمان هدایت تیم ملی فنلاند را نیز قبول کرد که همراه این تیم به مقام هشتم مسابقات اروپایی 2011 رسید. کاستلانی در سال 2012 بعد از ناکامی در صعود به المپیک از هدایت فنلاند کنار رفت و پس از یک فصل در باشگاه زاکسا لهستان دوباره به فنرباحچه ترکیه بازگشت. حضور دوم وی در ترکیه موفقیت آمیز نبود و کاستلانی پس از حضوری کوتاه مدت در پروجا ایتالیا در سال 2015 هدایت تیم نولیکو ماسیک در لیگ بلژیک را پذیرفت. پس از یک فصل نه چندان موفق در بلژیک، وی راهی برزیل و باشگاه تائوباته شد. کاستلانی در برزیل نیز چندان موفق نبود و تیم تحت هدایت وی تنها پس از برکناری کاستلانی در میانه فصل 2019 موفق به فتح لیگ برزیل شد! کاستلانی که در سالیان اخیر عملکرد درخشانی در تیم‌های تحت هدایت خود نداشته از فصل جاری هدایت باشگاه اولشتین در لیگ لهستان را بر عهده گرفته است.

دانیل کاستلانی در لیگ برزیل

افتخارات دانیل کاستلانی به عنوان سرمربی:

1 طلا قهرمانی اروپا 3 نقره و 1 برنز قهرمانی امریکای جنوبی 1 طلا بازی‌های پان امریکن 1 قهرمانی چلنچ کاپ باشگاه‌های اروپا 3 قهرمانی لیگ لهستان، 1 قهرمانی لیگ ترکیه، 2 قهرمانی لیگ آرژانتین 3 قهرمانی جام حذفی لهستان، 1 قهرمانی جام حذفی ترکیه 1 قهرمانی سوپرجام ترکیه

همچنین بخوانید:

چالش پیش روی فدراسیون والیبال در انتخاب سرمربی خارجی: مربی تمام وقت موجود نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی لیگ ایتالیا جام باشگاه های جهان نقره قهرمانی اروپا سرمربیگری تیم ملی دوران مربیگری خود فدراسیون والیبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های اروپا مسابقات قهرمانی قهرمانی سوپرجام همراه با این تیم همراه با تیم ملی والیبال ایتالیا مربیگری تیم ملی تیم ملی کشورمان عنوان سرمربی ولادیمیر آلکنو تیم ملی لهستان قهرمانی در لیگ سرمربی تیم ملی تیم ملی آلمان هدایت تیم ملی تیم ملی روسیه المپیک توکیو قهرمانی جهان طلای قهرمانی خولیو ولاسکو برنز المپیک حضور در تیم سال حضور یک قهرمانی لیگ لهستان زنیت کازان بر عهده تیم ملی سال 2015 فصل حضور گزینه ها مهم ترین بار دیگر پس از یک سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ انتخابات فدراسیون والیبال برگزار شد و میلاد تقوی با کسب بیشترین رای به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد. وحید مرادی هم که پیش از این سرپرستی و نایب رییسی فدراسیون را برعهده داشت، در دوره ریاست تقوی در فدراسیون ماندگار شد و به عنوان نایب رییس فعالیتش را پیگیری کرد.

حالا با گذشت یک ماه از ریاست جدید فدراسیون والیبال، تقوی هنوز در مورد پست دبیری فدراسیون تصمیم‌گیری نکرده و باید دید رییس جدید و جوان برای این پست چه گزینه‌ای را در نظر گرفته است. البته طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر گویا امیرحسین منظمی گزینه تقوی برای پست دبیری فدراسیون والیبال است. منظمی در دوران ریاست ضیایی در فدراسیون والیبال به عنوان دبیر فدراسیون مشغول به فعالیت بود، او همچنین در دوره ریاست داورزنی هم عضو هیأت رییسه فدراسیون بود.

منظمی در انتخابات فدراسیون والیبال نامزد پست ریاست فدراسیون بود اما پیش از رأی‌گیری از حضور در انتخابات انصراف داد. البته شنیده می‌شود به غیر از منظمی دو گزینه دیگر در لیست تقوی برای پست دبیری فدراسیون هستند اما جدی‌ترین گزینه امیرحسین منظمی است.

کد خبر 6078476 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال جهان در ایتالیا
  • نجات شیاطین خوش‌شانس با VAR؛ یوونتوس صفر گرفت
  • ۱۶ امتیاز اسماعیل‌نژاد برای یک پایان خوش در ایتالیا
  • ناامیدی یونایتد برای گلزنی؛ تن هاخ شماره 9 می‌خواهد