Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزت الله اکبری روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن در کرمان افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت از هرچیزی که بخش خصوصی را تقویت می کند و آن را از مشکلات اقتصادی خارج می کند را دارد و آن را به قانون تبدیل می کنیم.

وی با اشاره به سازوکار دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: جنگ اقتصادی را یک فرصت می دانیم زیرا در شرایط فعلی می توانیم مشکلات اقتصادی را رفع کنیم و ایران با توجه به ظرفیت ها و توانمندی باید در بازار جهانی و منطقه حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حالی که جنگ مشوق ها برای سرمایه گذاری در جهان راه اندازی شده، ما چه مشوقی برای حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی داریم؟ گفت: نیاز به توسعه صادرات و حمایت از آن در راستای تحقق جهش تولید در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: سفارت خانه های ما در برخی کشورها از نظر اقتصادی تعطیلند زیرا فعالان اقتصادی ایران به سفارت خانه ایران نمی روند که زیر سوال نروند لذا این مشکل با همکاری وزیر امور خارجه پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های دشوار و مقعطی و شعاری را کنار بگذاریم گفت: با احداث صندوق توسعه ملی، پشتوانه‌ای برای کشور ایجاد شد و هر سال از برنامه پنجم توسعه ۲۰ درصد از فروش نفت و گاز ذخیره می شود و دولت با این اعتبار صنعت، تولید و خدمات را رشد داد.

اکبری با بیان اینکه نباید در جمع آوری درآمدهای دولت دخالت کرد بیان داشت: کارگروهی مشترک با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی تشکیل دادیم و گمرک، تعرفه، صادرات و مشوق ها در آن تعریف شد و قانون ارزش افزوده در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی تصویب و در دوره هشتم ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: مشکلات فعلی اقتصاد در شان شهدا و به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیست که نام ایران را در جهان نورانی می کند و مسائل و مشکلات تولیدکنندگان استان ها با اولویت به مجلس شورای اسلامی وارد شود که مشکلات آنان در بخش نظارت و قانون رفع شود.

در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که با حضور استاندار کرمان، روسای کمیسیون های اقتصادی و صنایع مجلس، رئیس خانه صنعت و معدن ایران، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و جمعی از مسئولان از ۳۲ واحد صنعتی و معدنی برتر استان تقدیر شد.

دهم تیرماه به عنوان روز صنعت و معدن نام‌گذاری شده اما همایش این روز به علت بیماری کرونا به امروز(پنجشنبه) موکول شده است.

برچسب‌ها واحد تولیدی مجلس شورای اسلامی کرمان توسعه اقتصادی جهش تولید کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی مجلس شورای اسلامی کرمان توسعه اقتصادی جهش تولید کارآمدی دولت واحد تولیدی مجلس شورای اسلامی کرمان توسعه اقتصادی جهش تولید کارآمدی دولت اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟