Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال الدین ماشاریپوف هافبک تیم ملی ازبکستان که در آستانه امضای قرارداد با آبی‌ها بود، حالا در مقابل این تیم در آسیا باید به میدان رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ۲۷ ساله تیم پاختاکور ازبکستان که شب گذشته گل برتری تیمش مقابل شهر خودرو را به ثمر برساند و یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان فوتبال ازبکستان به شمار می‌رود، طی سال‌های اخیر نامش بارها پیرامون استقلال مطرح شده است و شاید می‌توان گفت در سالی که سکان هدایت استقلال را علیرضا منصوریان در اختیار داشت، وی در نزدیک‌ترین حالت قرار گرفت؛ اما هیچ‌گاه این اتفاق برای هافبک خوش‌تکنیک پاختاکوری‌ها رخ نداد تا وی فوتبال خود را در کشور ازبکستان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشاریپوف حتی در صفحه اینستاگرامی‌اش بارها تصاویری از خود با پیراهن استقلال را منتشر کرد و این‌چنین به شایعات آبی‌پوش شدنش واکنش نشان می‌داد اما در نهایت وی در حسرت پوشیدن لباس استقلال و سفر به ایران ماند و استقلال نیز از داشتن هافبک خوش‌تکنیکی چون او محروم شد؛ البته که سرور جپاروف هم‌ملیتی ماشاریپوف را آبی‌ها توانستند برای خود به خدمت گیرند که نمایش‌های درخشانی را در استقلال به اجرا گذاشت.

 

حالا ماشاریپوف روز شنبه در جدال مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل استقلال حضور پیدا کند؛ دیداری که برای هواداران هم می‌تواند جذابیت ویژه‌ای داشته باشد و جلال الدین ماشاریپوف امیدوار است بتواند مقابل تیمی که بارها نامش پیرامون آن منتشر شده بود، درخشان حاضر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشاریپوف پاختاکور ازبکستان استقلال ازبکستان استقلال پاختاکور ماشاریپوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات

باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکستانی خود به تمرینات تیم است.

به گزارش ایسنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی تیمش مقابل شمس آذر قزوین به دوبی رفت.

پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازیهای ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشازیپوف بوده و به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده اش به دوبی سفر می کند اما تاکنون به ایران و تمرینات بازنگشته است.

مسئولان باشگاه استقلال پیگیر بازگشت این بازیکن به ایران هستند تا بتوانند از وجود او در بازی برابر تراکتور استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اختلاف استقلال و ماشاریپوف صحت ندارد بازگشت ماشاریپوف به تمرین استقلال

دیگر خبرها

  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت