Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن ممدوحی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام
درگذشت عالم گرانقدر و پرهیزکار حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن ممدوحی (رضوان الله علیه) نماینده سابق مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی‌شک مجاهدت‌های مخلصانه و تأثیرگذار آن عالم انقلابی و وارسته در ترویج دین اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و نشر معارف انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه نزد ملت شریف ایران به‌ویژه مردان غیرتمند آن دیار ماندگار و منشأ برکات کثیر خواهد بود.
اینجانب فقدان آن روحانی مجاهد و فقیه پارسا را به سلسله جلیله روحانیت، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم، شاگردان و آحاد علاقه‌مندان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌نمایم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله ممدوحی سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است