Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حجازی فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان راوی پنجمین شب اجرای موسیقی-نمایش «علمدار» در تالار وحدت، حضور پیدا می کند.

به گزارش گروه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، هادی حجازی فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون روایتگر راز دست‌های «علمدار» در پنجمین شب اجرای این موسیقی-نمایش به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسیقی-نمایش «علمدار» ساخته پوریا خادم از سه شنبه اول مهر با همراهی گروه آوازی و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس ساعت ۲۱ با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین به صورت آنلاین از اپلیکیشن روبیکا به آدرس: go.rubika.ir/ei در تالار وحدت اجرا می‌شود.

همچنین تا کنون بالغ بر پانصد هزار نفر با تماشای پخش مستقیم «علمدار» با روایت داریوش ارجمند و حسین پاکدل و خوانندگی پوریا اخواص از کانال Emamaliinstitute در اپلیکیشن روبیکا در این رویداد بزرگ فرهنگی و خیریه مشارکت کرده اند.

در شب دوم «علمدار» حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی، نادر مشایخی، ابراهیم لطفی و کیاوش صاحب نسق در تالار وحدت به تماشای این اجرا نشستند.

مهدی سلطانی پنج شنبه سوم مهر و فرهاد قائمیان جمعه چهارم مهر دیگر روایتگران موسیقی-نمایش «علمدار» نوشته محمدرضا کوهستانی و طراحی حرکت علی براتی و طراحی جلوه‌های ویژه بصری توسط پژمان زهاب (مرکز گسترش سینمای مستند و تحربی) هستند.

پروژه «علمدار» با اهداف خیر خواهانه به همت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) و با همراهی افتخاری هنرمندان عرصه موسیقی ونمایش تا ۶ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ علاوه بر تماشاگران محدود به صورت حضوری از طریق اپلیکیشن روبیکا پخش مستقیم خواهد داشت و تمامی عواید حاصل از بلیت‌فروشی در سایت ایران نمایش و پخش زنده از اپلیکیشن روبیکا صرف مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هادی حجازی فر تلویزیون سینما اپلیکیشن روبیکا موسیقی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • «شبح کژدم» در خانه سینما