Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - «گنجنامه» عنوان برنامه ای مجازی است که در قالب معرفی آثار شهدای منطقه 19 در طول هفته دفاع مقدس اجرا می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، اسماعیل عربلو رئیس اداره فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: طی این برنامه آثار شهدای دفاع مقدس شامل کتاب، وصیت نامه و خاطرات آن ها در فضای مجازی به منظور آشنایی شهروندان منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او حفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف اجرایی این برنامه خواند و گفت: در همین راستا برنامه ای نیز به منظور شناسایی و معرفی زندگینامه شهدای دفاع مقدس با عنوان «با لاله ها» در فضای مجازی تدارک دیده شده که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد. ضمن اینکه با استفاده از ظرفیت این فضا نقش آفرینان دفاع مقدس (مادران، همسران، مداحان، شعرا، جامعه پزشکی، دانشگاهیان و ...) نیز معرفی و به نقش آن ها در جبهه های جنگ پرداخته می شود.
«قاب مقاومت» عنوان برنامه دیگری است که در قالب برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در سرای محلات این منطقه در حال برگزاری است.
عربلو در تشریح سایر برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس به برگزاری مسابقه عکاسی در شبکه های اجتماعی سرای محلات، اکران فیلم در ساعت 15 هر روز از طریق بارگذاری در کانال سرای محلات ناحیه یک و نمایشگاه عکس خیابان ایثار در شهرک رسالت اشاره کرد.
به گفته او عطرافشانی مزار شهدای گمنام بوستان شقایق، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و برپایی روضه خانگی مقابل منازل شهدای ناحیه 5 از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هفته فرهنگی شهر اصفهان از سوم تا دهم اردیبهشت با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی» برگزارمی شود.

اجرای موسیقی، تئاتر خیابانی، برنامه تاریخ شفاهی، هفته سینمای اصفهان، شهر فرنگ یا برنامه عکس، همچنین آتلیه عکس قدیم، بازی‌های محلی، شهدای شاخص و رادیو چهارباغ در شمار برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان قرار دارد.

پرده‌خوانی، خیمه‌شب‌بازی، نمایشگاه عروسک‌های ملل نیز با هدف آشنایی با فرهنگ و ملل مختلف جزو برنامه‌های این هفته است. در حوزه نشر نیز از کسانی که با این صنعت خدمتی بزرگ به شهر کرده‌اند، تقدیر می‌شود، ضمن اینکه تازه‌های نشر نیز از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

ورزش پهلوانی، زورخانه‌ای، چوگان و پیاده‌روی صبحگاهی جزو برنامه‌های اصلی میدان تاریخی نقش جهان خواهد بود و در ۱۵ منطقه اصفهان نیز ۳۵۰ برنامه متنوعی برگزار می‌شود که مفاخر و مشاهیر، وجه‌تسمیه محلات، برنامه‌های ویژه برای کودک و نوجوان، جشن «نام‌ها و یادها» در محلات مختلف از آن جمله به شمار می‌آیند.

در هفته فرهنگی، جشن روز اصفهان، تخفیف ۵۰ درصدی بلیت موزه‌ها برای شهروندان، معرفی شهدای کمتر شناخته‌شده محلات اصفهان، تقریب مذاهب و همزیستی ادیان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

برپایی جشنواره غذا‌های سالم نیز در ناژوان و هم در چهارباغ جزو برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است. بیش از ۲۵۰ مدرسه نیز در این هفته و با عنوان طرح قاصدک حضور دارند. برای کودکان کلاس‌های چهارم تا ششم ابتدایی، برنامه‌ای موسوم به زنگ انشا و با عنوان «من و اصفهان ۱۴۱۰» برگزار می‌شود.

در این رویداد فرهنگی، سومین دوره جشنواره سابقه نقاشی پوپک نیز در روز نهم اردیبهشت در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد