Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا با اسپورت مصاحبه کرده است.

میرالم پیانیچ، هافبک بارسلونا در مصاحبه با اسپورت در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، میرالم پیانیج در مصاحبه با اسپورت در مورد رد پیشنهاد بارسلونا در سال 2008، گفت:

من برای پیوستن به باشگاهی مانند بارسلونا آماده نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فقط 17 سالم بود، بسیار جوان بودم و تازه پا در مسیر فوتبال حرفه ای گذاشته بودم. آماده نبودم که چنین قدمی بردارم و به باشگاهی مانند بارسلونا که زیر ذره بین است، بپیوندم. به همین دلیل ترجیح دادم که به لیون بروم.

پیانیچ در مورد بازی در فرانسه گفت:

فوتبال فرانسه را می شناختم. چندین سال در متز بودم و در آن زمان باور داشتم که بهترین چیز برای من رفتن به بهترین باشگاه فرانسه در آن زمان یعنی لیون است.

او ادامه داد:

بهترین چیز ادامه دادن به یادگیری و دائماً تمرین کردن بدون از دست دادن یک دقیقه بازی بود. وقتی به گذشته و مسیر حرفه ای خودم فکر می کنم، متوجه می شوم که در هر تیمی که بوده ام، متز، لیون، رم یا یوونتوس، همیشه سعی کردم قدم به قدم پیشرفت کنم، بازی کنم و مهم باشم.

خبرنگار از پیانیچ پرسید «در سال 2008، بارسلونا تو را برای تیم اصلی اش می خواست یا تیم ب؟» و پیانیچ پاسخ داد:

برای تیم ب اما فکر می کنم انتخاب خوبی کردم. در دوران حرفه ای فوتبالم همیشه قادر به انتخاب بوده ام و فکر می کنم کارم را خوب انجام دادم. یادم می آید که من حتی یک بار در خانه اولی هونس بودم و بایرن هم در آن زمان خواهان من بود اما بهترین چیز برای من ماندن در فرانسه بود. هرگز نخواستم بلند پرواز یا عجول باشم. همیشه آرام و قدم به قدم پیش رفتم. در آن زمان تنها راه یادگیری، بازی مداوم بود.

در ادامه در مورد پیشنهاد مجدد بارسلونا به او در چند سال گذشته سوال شد که پیانیچ گفت:

بله، ما دو یا سه بار در سال های اخیر صحبت کردیم اما این انتقال رخ نداد چون باشگاه ها به توافق نرسیدند. چه زمانی که در رم بودم و چه در یوونتوس. حال شرایط تغییر کرده است و من خیلی افتخار می کنم که بخشی از این تیم هستم. من همیشه خودم را یک هوادار بارسلونا می دانستم.

همچنین بخوانید:

میرالم پیانیچ: کریستیانو رونالدو به من گفت که در بارسلونا دوران خوشی در انتظارم خواهد بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میرالم پیانیچ آن زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد

پیت دان، ستاره WWE ابراز امیدواری کرد که روزی برابر ای جی استایلز قرار بگیرد.

ای جی استایلز با وجود دوران حرفه‌ای طولانی خود همچنان در وضعیت جسمانی ایده‌آلی قرار دارد و یکی از بهترین ستارگان WWE به حساب می‌آید. اگرچه او در آخرین حضور خود در رسلمنیا برابر ال ای نایت شکست خورد، اما با جبران آن شکست در اسمکدان هفته پیش برابر مگااستار توانست جواز مسابقه با کودی رودز برای کمربند آندیسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | اگر نگاهی به دوران حرفه‌ای درخشان ای جی استایلز بیاندازیم، تعجبی ندارد که پیت دان از او به عنوان حریف رویایی خود یاد بکند. عضو سابق برالین بروتس در مصاحبه با بیل اپیتر از رسانه Sportskeeda در این رابطه گفت:

از کودکی همیشه احترام و تحسین زیادی برای ای جی استایلز قائل بودم. من هوادار بزرگ کارهای مستقل او و همچنین روزهای ابتدایی حضورش در TNA بودم. آن زمان یک شبکه کشتی کچ در بریتانیا داشتیم که ای جی استایلز را زیاد نشان می‌داد و او کسی بود که به عنوان الگو انتخاب کرده بودم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند