Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لوئیس سوارز که پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفت در نهایت پس از یک ماه موفق به گرفتن مجوز جدایی اش شد و شب گذشته رسما به اتلتیکو مادرید پیوست.
به گزارش آریا، ستاره اروگوئه ای شش سال برای بارسا بازی کرد و با 198 گل سومین گلزن برتر باشگاه لقب گرفت اما در نهایت به دلایل متعدد مجبور به جدایی شد و با فسخ قراردادش راهی اتلتیکو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روز گذشته با جمع کردن وسایلش در رختکن بارسلونا از هم تیمی هایش خداحافظی کرد و با چشمانی اشکبار از کمپ بارسلونا خارج شد. سوارز امروز در نشستی خبری رسما از هواداران بارسا خداحافظی کرد و در جریان این نشست نتوانست احساساتش را کنترل کند و اشک ریخت.
لوییس سوارز پس از جدایی از بارسلونا، در کنفرانسی مطبوعاتی برای خداحافظی از این تیم حاضر شد. لیونل مسی، پیکه، بوسکتس، آلبا و روبرتو نیز در مراسم خداحافظی لوییس سوارز حضور داشتند. به گزارش طرفداری، لوییس سوارز در این مراسم احساسی صحبت های خود را با اشک و به این شکل آغاز کرد: چیزی برای امروز آماده نکرده ام. این برای من خیلی سخت است. اول از همه، از باشگاه تشکر می کنم که پس از اشتباهی که من قبل از بستن قرارداد با بارسلونا انجام دادم، به من اعتماد کرد. همیشه بابت رفتاری که باهام شد قدردانم. من دوستان بسیاری در این تیم دارم که همیشه من را شاد می کردند و حال آن ها را ترک می کنم. یک انسانی که احساس دارد، در حال ترک این تیم است. از خانوادم که همه چیز را در کنار من تحمل و زندگی کرده اند، سپاسگزارم. از روزهای خوب لذت بردم و روزهای بد مشوق من بودند. فرزندانم شاهد بالا بردن جام ها و گلزنی های من بودند و شاید من را در کنار بهترین های تاریخ قرار دهند. این برای من باقی می ماند. از هواداران بابت عشق و ارزشی که به من دادند، سپاسگزارم و هرگز این را فراموش نخواهم کرد. همچنین از کارکنان باشگاه نیز سپاسگزارم. من این جا در کنار چند تن از بهترین بازیکنان جهان بازی کردم و من همیشه و هر جا که باشم یک بارسایی خواهم ماند.
سوارز در ادامه گفت: پیوستن به این تیم رویایی بود که محقق شد. حتی تصور هم نمی کردم که به این آمار و ارقام دست پیدا کنم. من می توانم با افتخار بارسلونا را ترک کنم و پس از این شش سال راضی باشم. سال های زیادی و خاطرات زیادی هستند. من خاطرات کسب اولین لالیگا، لیگ قهرمانان، به ثمر رساندن گل ها و پلی استیشن بازی کردن با بازیکنان را فراموش نمی کنم. پس از این مراسم، هر بازیکنی مسیر خودش در زندگی را دارد و من نیز مسیر خودم را پیش می گیرم. آن چه اکنون باید قدر آن را دانست این است که من باید احساس غرور کنم. همیشه بعضی افراد موافق شما هستند و بعضی نه. شما باید همیشه قدردان بارسلونا باشید.
او ادامه داد: ماه دیوانه کننده ای بود. شایعات و حرف های ساختگی زیادی وجود داشت. آن ها خودشان خبر ساختند، خودشان منتشر کردند و مواردی وجود دارد که آدم را عصبانی می کند. پس از این ها، همه رابطه من با لئو مسی را می دانند. وقتی به بارسلونا آمدم به من گفتند که در مورد او مراقب و محتاط باشم و او متفاوت است، اما زمانی که ما در کنار هم بودیم سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. من باید به این موضوع افتخار کنم.
او در مورد جدایی اش و انگیزه اش گفت: من در این مورد فکر کرده ام. من خودم را قادر به رقابت در لیگ می دانم و انگیزه زیادی دارم. بیشتر از سال قبل. من به رقابت کردن با اشتیاق و اهداف جدید ادامه می دهم. باشگاه به تغییر نیاز داشت و مربی روی من حساب نکرد. من با این احساس که رویاهایم محقق شده است، بارسلونا را ترک می کنم. خوشحالم که تصویر زیبایی از خودم به جا گذاشته ام. شاید همه من را به خاطر تمام چیزهای خوبی که در این باشگاه به جا گذاشتم، به یاد بیاورند. وقتی مربی به من گفت که چه فکری می کند، من خودم از قبل می دانستم چون از قبل انجام شده بود. من به تلاشم ادامه دادم و آن ها نیز به من احترام گذاشتند تا راه حل جدیدی پیدا کنم. مربی هیچ مشکلی نداشت. وقتی بارسلونا من را در بازار نقل و انتقالات قرار داد، تماس های زیادی گرفته شد و من حس کردم قادر به رفتن به تیمی هستم که در همین حد رقابت کند.
سوارز ادامه داد: من به چالش جدیدم علاقه زیادی دارم. بازی کردن مقابل تیم سابقت خاص است. من آن ها را می شناسم و از قبل به بعضی از آن ها خبر داده بودم. دفاع کردن از چیزی که مال ماست، زیبا خواهد بود. من با دیگو سیمئونه و گریزمان صحبت کردم. من با اشتیاق زیاد و انتظارات بسیاری به اتلتیکو می روم. اتلتیکو مادرید همیشه برای لیگ جنگیده است و این موضوع را نشان داده است که تیمی رقابتی و جاه طلب است. امیدوارم در تیم جدیدم چیز مهمی به دست بیاورم.
سوارز در مورد این که آیا می تواند خودش را بابت چیزی سرزنش کند، گفت: سرزنش از خودم؟ یا ... ( با سر به بارتومئو اشاره کرد) ما باید در مورد لیگ قهرمانان خودمان را مورد انتقاد قرار دهیم. من با درد و ناراحتی بازی کردم، با مصدومیت بازی کردم اما خودم را بابت چیزی سرزنش نمی کنم. من افتخار می کنم.
سوارز در مورد تقابل با مسی گفت: پذیرش جدایی سخت است اما این یک حقیقت است و چیزی است که در دنیای فوتبال رخ می دهد. لئو مسی می داند من چه فکری می کنم و من نیز می دانم که او چه فکری می کند. ما بالغ هستیم. من قبلاً با تیم ملی نیز مقابل مسی قرار گرفته ام و این قرار نیست رابطه ما را دستخوش تغییر کند. ما این مسائل را با هم قاطی نخواهیم کرد. رفتن به تیم رقیب رابطه من و مسی را تغییر نخواهد داد.
سوارز در مورد اشاره به بارتومئو گفت: یک شوخی بود و مردم آن طور که خودشان می خواهند برداشت می کنند. این مراسم خداحافظی من است و قصد ندارم کسی را راضی کنم.
سوارز در ادامه در مورد همسرش گفت: تا ابد از همسرم سپاسگزارم. من لحظات بدی را تجربه کرده ام و او همیشه من را حمایت کرده است. این یک موضوع اساسی و مهم است.
در پایان گفت: شما باید تصمیمات دیگران را بپذیرید. وقتی باشگاه به شما می گوید که باید از تیم جدا شوید، پس همچنین باید میل بازیکن در زمانی که خواهان جدایی از تیم است را نیز بپذیرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشک و بغض سوارز بارسلونا مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد

تیم ملی فوتبال ژاپن با حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی بزرگ این مسابقات را رقم زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، تیم‌ملی ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان از صعود به مرحله حذفی بازماند و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم‌ملی فوتسال ژاپن که عنوان قهرمان دوره گذشته جام ملت‌ها را در اختیار دارد و رقیب اصلی ایران برای قهرمانی به حساب می‌آید خیلی زود از دور مسابقات حذف شد تا شانس شاگردان شمسایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیشتر از پیش شود.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز بطور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک - یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌ها را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ - ۵ به پایان رسید.



شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد

با توجه به نتیجه بازی‌های امروز تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی شدند تا به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله بعدی شوند. ژاپن نیز با چهار و و کره جنوبی با یک امتیاز حذف شدند.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا