Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سپاهان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه از ساعت 18:30 به مصاف السد قطر خواهد رفت.

* کاروان نماینده ایران راس ساعت 17:00 به وقت ایران وارد ورزشگاه شد.

* شایان مصلح پس از غیبت در سه دیدار قبلی سپاهان به دلیل مثبت شدن تست کرونا، برای بازی امشب در لیست بازیکنان این تیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مهدی ترکمان مدافع چپ تیم سپاهان، به علت مصدومیت از لیست امروز خارج شده است.

* در حالیکه دمای هوای شهر دوحه به 37 درجه سانتیگراد می‌رسد اما ورزشگاه جاسم بن حمد و بخش‌های مختلف آن به واسطه استفاده از سیستم سرمایشی مخصوص، دمایی در حدود 20 تا 22 در جه دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سپاهان قطر السد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین

دو تیم فوتبال لیورپول و آتالانتا از سری رقابت‌های بازی‌های برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اتلتی آتزوری برگامو به مصاف هم خواهند رفت. دور رفت این بازی که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد با نتیجه عجب سه بر صفر به سود آتالانتا پایان یافت.

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور