Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:34:20 GMT

مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۱۴۶

مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، سردار مرتضی کشکولی روز پنجشنبه در یادواره شهدای مداح و رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان پلدختر اظهار داشت:در طول ۴۰ سال ، فرهنگ دفاع مقدس به پختگی رسیده و تجربه نشان داده هر کجا این شیوه به کار گرفته شده موفق عمل کرده است.

وی افزود: ملت ایران به تبعیت از ولایت و امام راحل در ابتدای انقلاب اسلامی دست خالی در جنگ هشت ساله نابرابر که تمام دنیا در مقابل آنان از رژیم بعث عراق حمایت و پشتیبانی می‌کرد، ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: کشورهای شوروی سابق آمریکا و غرب در جنگ تحمیلی که متجاوز و آغازگر آن صدام بود او را حمایت می کردند و رژیم بعث عراق را  از هر نظر مجهز کرده بودند ، اما ملت مقاوم ایران با توکل به خدا ، معنویت و بصیرت و ولایت  پذیری به دفاع مقدس تقدس بخشیدند و مقابل دشمن ایستادند.

سردار کشکولی یادآورشد: امروز نیز ملت ولایتمدار ایران به پشتیبانی از نظام و ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تمام‌ قد در مقابل تحریم‌ها و تهاجم استکبار و دشمن ایستادند و باید همه برای رفع مشکلات پیش روی مردم با استفاده از توان داخلی از هدایت‌های مقام معظم رهبری پیروی کنند.

وی با بیان اینکه قدرت آمریکا و غرب به سرعت در حال افول است ، افزود: در دوران دفاع مقدس که در جهان تاریخ با جاهلیت مدرن اتفاق افتاد تمام دنیا مقابل آزادیخواهی ، استقلال و اسلام خواهی ایران ایستاد و صدام را نه تنها از نظر مالی حمایت کردند ، بلکه حتی سازمان های بین المللی نیز در طول هشت سال حتی یک بار صدام را متجاوز اعلام نکردند.

سردار کشکولی با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا  یادآورشد: در جبهه های هشت سال دفاع مقدس مداحان با هوشمندی در پشت جبهه و در جبهه  رزمندگان  را تهیج و به آنها روحیه می دادند و همین باعث وصل جبهه ها به کربلا می شد.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس  همه با برادری و اتحاد و با مدیریت صحیح بدون برتری جویی در مقابل دشمن تمام قد ایستادند و شعار ، سفارش آنها دفاع از اسلام و ولایت بود.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  استان لرستان گفت: ملت ایران در طول ۴۱ سال در صحنه های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس سختی های زیادی را تجربه کرده و همواره با مقاومت و ایستادگی از آن عبور کرده و ارزش ها و دستاوردهای  دفاع مقدس  امروز به جهان صادرشده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس شهید مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید مقاومت دفاع مقدس شهید مقاومت اخبار کنکور دفاع مقدس هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است

امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک گفت.

متن  پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم.

فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی بدیلی را در مبارزه با گروه‌های تروریستی بویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بویژه در راس آنان رژیم کودک کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرز‌های سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ