Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» در استان، به تشریح جزییات این طرح برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین پرداخت.

محمد کلامی اظهار کرد: اجرای طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بطور رسمی کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تشریح این طرح گفت: طرح هر کارمند یک فرزند معنوی با هدف جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین با همکاری استانداری و دستگاه های اجرایی استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت کارمندان سراسر استان می‌توان برای جذب حامی و حمایت هرچه بیشتر از فرزندان ایتام و محسنین بهره برد.

مدیرکل کمیته امداد استان تاکید کرد: رویکرد کمیته امداد در خصوص فرزندان ایتام و محسنین، حمایت‌های مادی و معنوی در راستای توانمندی و تامین آتیه این عزیزان است.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی خاطرنشان کرد: در این طرح معنوی و پربرکت، هر کارمند می‌تواند سرپرستی معنوی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفته و ماهانه مبالغی را به حساب آنها واریز کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی رزمایش کمک به نیازمندان ايتام کارمند یک فرزند معنوی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده در جشن توانمندسازی مددجویان زیرپوشش استان گفت: یکی از مشکلات اساسی جامعه بحث اشتغال است که کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی و حمایتی امروز با بحث ایجاد اشتغال و انجام کار‌های ارزشمند در این حوزه دو هدف؛ کمک به رفع معضل بیکاری در سطح جامعه و کمک به توانمندسازی خانواده‌ها با حفظ کرامت و شرافت انسانی را دنبال می‌کند.

او به حوزه اشتغال اشاره و تأکید کرد: جشن توانمند سازی بیش از ۴ هزار ۵۹۸ خانوار که ۳ هزار ۱۴۴ خانوار مربوط به سال گذشته و بقیه مربوط به سال ۱۴۰۱ است، روز گذشته برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه به واسطه ایجاد فرصت شغلی ۶ هزار ۷۴۸ نفر دارای شغل شدند، افزود: سال گذشته ۶ هزار ۴۴۵ نفر با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش کسب کردند و ۴۳۳ نفر از طریق کاریابی‌ها مشغول کار شدند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم گفت: از برنامه‌های در دست اقدام کمیته امداد این است که در کل کشور ۱۱۰ هزار خانوار را از طریق اشتغال، به توانمندسازی برسانند.

صباغیان تصریح کرد: مأموریت اصلی کمیته امداد از ابتدای تشکیل رسیدگی به امور معیشتی و نیاز‌های روزمره مردم بود، اما پس از تاسیس این نهاد مقدس روز به روز با نگاه تحولی که در مجموعه کمیته امداد داشت پویایی خود را حفظ کرد و امروزه نگاه می‌کنیم که از یک نهاد صرفا حمایتی به یک نهاد توانمندساز تبدیل شده است.

به گفته وی، جشن خودکفایی قریب به ۵ هزار خانوار در استان همدان برگزار شد که کمیته امداد از طریق برنامه‌های متنوع توانمندساز که در دستور کار خود داشت با کمک همه مجموعه‌ها، خیرین و دولت مردمی رقم می‌زند.

دیگر خبرها

  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول