Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز با حضور محمدباقر نوبخت در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه از کتاب عملکرد ۷ ساله دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه رونمایی شد.

این کتاب توسط معاونت برنامه ریزی و بودجه استان کرمانشاه تهیه شده است.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این رونمایی ضمن تجلیل از زحمتکشان تهیه این کتاب اظهار کرد: اقدامات اینچنینی برای ثبت اقدامات دولت تدبیر و امید لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5032062

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه دولت تدبیر و امید ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلد از مجموعه «سمفونی رنگ، هارمونی خط» پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی رونمایی می‌شود.

این‌کتاب شامل آثار، مقالات پژوهشی، یادداشت‌هایی از هنرمندان و پژوهشگران هنر ایران و گزیده آثاری از هنرمندان دارای نوآوری و خلاقیت فردی در رشته‌ها و رویکردهای مختلف تجسمی است که گروه هنر معاصر با مدیریت اعظم السادات محمد باغبان با همکاری انتشارات مهر نوروز آن را رونمایی می‌کند.

حمید شانس، سهراب هادی، نظام‌الدین امامی‌فر، بهنام زنگی، بابک بهاری و منوچهر موغاری از اساتید سخنران این مراسم هستند.

«سمفونی رنگ هارمونی خط ۲»، دومین کتاب گروه هنر معاصر است که با هدف شناساندن قابلیت‌های هنرمندان جوان در انواع گرایش‌ها و رویکردها از سنتی تا مدرن،عرضه شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در برج آزادی تهران برگزار می شود.

کد خبر 6087355 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!