Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:08:20 GMT

امکانات لازم برای آموزش مجازی البرز فراهم شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۳۰۷

امکانات لازم برای آموزش مجازی البرز فراهم شود

مریم اسماعیلی فرد روز پنجشنبه در نشست کمیسیون دانشجویی البرز سازگاری هوشمند و فعال با شرایط جدید ناشی از کرونا را در همه جنبه های زندگی از جمله تعیلم و تعلم ضروری دانست .

وی ادامه داد: ضریب نفوذ اینترنت در استان و سواد دیجیتال شهروندان  مطلوب است اما از روسای دانشگاه های استان و مجموعه آموزش و پرورش در خواست می شود تا موضوع عدالت آموزشی و لزوم تامین سخت افزارها و نرم افزارها لازم جهت تضمین دسترسی همگان به آموزش های مجازی را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی فرد گفت: آرامش روانی تمام ذینفعان امر آموزش اعم از علم اموز،مدرس و کادر اجرایی در سازگاری با شرایط کنونی حیاتی است.

وی اضافه کرد:  اطلاع رسانی رسانه ای شفاف به جامعه در مورد نحوه مدیریت و برنامه ریزی آموزش مجازی  با هدف اعتماد سازی  و ایجاد آرامش روانی ضروری است.

اسماعیلی فرد ضمن اشاره به اقدامات گسترده دولت در خصوص تامین پهنای باند رایگان برای اکثریت مدارس و دانشگاه ها با اولویت مناطق محروم و روستایی،از همراهی خوب والدین دانش آموزان و همیاران تحصیلی در به سامان رسیدن آموزش های مجازی قدردانی کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فضای مجازی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فضای مجازی استانداری البرز ویروس کرونا فضای مجازی استانداری البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس ماده ۵۰ آیین‌نامه مدارس و در ماده ۸۸ آیین‌نامه آموزشی، ثبت‌نام مجدد دانش‌آموز در همان پایه که قبول شده در موارد استثنا مانعی ندارد و تکرار پایه در دوره دوم متوسطه متناظر با رشته تحصیلی و تنها در مدارس غیر دولتی امکان‌پذیر است.
علیرضا شجاعی‌پور افزود: افزود: اگر دانش‌آموزی متقاضی تکرار پایه بود، باید شرط قبولی در همان پایه را دارا باشد.
وی افزود: هر چند دانش‌آموزان متقاضی تغییر رشته می‌تواند هم در خردادماه و هم در شهریورماه در آزمون تغییر رشته مشارکت کند، اما توصیه ما به شرکت دانش‌آموز در امتحانات خردادماه است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: در خردادماه هم دانش‌آموزان می‌توانند تغییر رشته بدهند، اما مدیران باید مشخصات دانش‌آموز متقاضی را در سامانه سیدا ثبت کنند.
به گفته او: دانش‌آموز متقاضی تغییر رشته در پایه‌های دهم و یازدهم باید تا دوهفته قبل از امتحانات خرداد و یا شهریورماه، درخواست تغییر رشته خود را به مدرسه ارائه دهند.
سرپرست معاونت آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزانی که از پایه یازدهم به دوازده تغییر رشته دهند، در صورتی که دروسی باقی بماند می‌تواند در امتحانات شهریور شرکت کنند، اما نمراتشان در سوابق تحصیلی موثر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان