Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سوم مهر ماه ۱۳۹۹، فدراسیون کشتی لهستان از تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران برای شرکت در رقابت‌های بین المللی ریلکوفسکی و پیتلا سینسکی دعوت کرده است.

از تیم پرسپولیس خبر می‌رسد بشار رسن و سعید آقایی که در روز‌های اخیر دچار آسیب دیدگی شده بوده اند مشکلی برای حضور در دیدار این تیم مقابل شارجه ندارند و می‌توانند پرسپولیس را در بازی امشب مقابل شارجه با نظر یحیی گل محمدی همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان در تور ورزش گردی در ۹۰ ثانیه، به غیر از جزییات این اخبار، از حواشی خاص ورزش ایران و جهان هم مطلع می‌شوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزش ورزش گردی دانلود فیلم فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟

اوستون اورنوف هافبک ۲۳ ساله و ازبکستانی سرخ‌پوشان که به تازگی و در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به این تیم پیوسته است.

این بازیکن در شرایطی به تیم ملی کشورش دعوت شد که بازی رفت ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ را به دلیل سرماخوردگی از دست داده بود.

این بازیکن در بازی برگشت با این تیم با شروع نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد و بعد از ۲۵ دقیقه موفق شد گل سوم تیمش را در برابر هنگ‌کنگ به ثمر برساند تا در همین فرصت یک نیمه‌ای برای تیم ملی کشورش اثرگذار باشد و آمادگی خود را بار دیگر به رخ بکشد.

اورنوف که با درخشش خود در ترکیب پرسپولیس در بین هواداران این تیم محبوب شده با توجه به همراهی تیم ملی کشورش در دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان هنوز حاضر نشده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار ایرنا مشخص شد که این ستاره محبوب تا ۷۲ ساعت دیگر به ایران باز خواهد گشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

گفتنی است پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد؛ پرسپولیس گران تر از استقلال
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • بررسی احتمال واگذاری سرخابی‌های پایتخت به ۲ بانک