Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران افزود: ۲ هزار واحد مسکونی نیز در کمتر از یک سال در این استان افتتاح می شود که اولویت با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است. 

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت با استقبال قاسم سلیمانی دشتکی از طریق بالگرد و از مسیر استان کرمانشاه وارد بخش شباب شهرستان چرداول استان ایلام شد.

نوبخت امروز پنجشنبه سوم مهرماه در نخستین روز سفر به استان ایلام، ۲ واحد صنعتی در بخش شباب شهرستان چرداول را افتتاح می کند. طرح صنعتی کوشاب غرب و کارخانه فولاد گستر آتنا واقع در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول طرح هایی هستند که با حضور وی افتتاح می شوند.

واحد صنعتی کوشاب غرب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیون دلار با اشتغالزایی ۹۰ نفر و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۵ میلیون دلار و اشتغال ۸۵ نفر در شهرستان چرداول افتتاح می شود.

نشست با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر روز جمعه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

بیمارستان ۲۷۶ تختخوابی ایلام با زیربنای ۳۵ هزار متر شامل ۲۷ هزار متر مربع مساحت بنای اصلی در ۱۰ طبقه و هشت هزار مترمربع مساحت ساختمان های جانبی درمانی و پشتیبانی نیز روز جمعه مورد بازدید نوبخت قرار می گیرد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

به گفته استاندار ایلام همچنین در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استاندار ایلام و رییس سازمان سازمان برنامه و بودجه امضا می رسد که تحولات مثبتی را در توسعه استان ایجاد خواهد کرد.

میزان تسهیلات، اعتبارات و یارانه تسهیلات این تفاهم نامه قابل توجه بوده و قرار است رییس سازمان برنامه و بودجه آنرا اعلام کند.

برچسب‌ها ایلام سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت دولت دوازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت دولت دوازدهم ایلام سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت دولت دوازدهم اخبار کنکور رییس سازمان برنامه و بودجه شهرستان چرداول محمدباقر نوبخت رییس سازمان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در تشریح خبر گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان در شهرستان اردل جهت تامین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر های جدید برق رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی وبهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر های اختصاصی فاز ۱ و ۲ معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت وبهینه سازی فیدر شماره ۴ فارسان جهت برق رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح ها می باشد.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ های آب کشاورزی، مجتمع های گلخانه ای ودامداری، اشتغال زایی و... می باشد.

مجید فرهزاد خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898912

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری