Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@10:33:44 GMT

بازی انتخاباتی با تیک تاک

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۶۳۵

شرکت چینی "تیک تاک " از بازی انتخاباتی ترامپ با استفاده از ممنوعیت استفاده از این اپلیکیشن درآمریکا به بهانه امنیت ملی انتقاد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ترامپ تهدید کرده اگر این اپلیکیشن به یک شرکت آمریکایی فروخته نشود آن را ممنوع خواهد کرد. تیک تاک حدود ۱۰۰ میلیون کاربر در آمریکا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: چین ، ترامپ ، تیک تاک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: چین ترامپ تیک تاک تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد

تین نیوز

تسلا ناوگان تاکسی های اینترنتی خود را به زودی راه اندازی خواهد کرد و همه می تواند خودرو تسلا خود را به این سرویس اضافه کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، تسلا در گزارش مالی سه ماهه ی اول ۲۰۲۴، پیش نمایشی از قابلیت تاکسی اینترنتی را ازطریق اپلیکیشن خود به نمایش گذاشت. این قابلیت که ماه آگوست ۲۰۲۴ (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) رسماً رونمایی خواهد شد به کاربران اجازه می دهد مستقیماً ازطریق اپلیکیشن تسلا، درخواست تاکسی اینترنتی بدهند.

 براساس گزارش زومیت، جزئیات دقیقی درمورد نحوه ی عملکرد سرویس تاکسی اینترنتی تسلا وجود ندارد، اما تصاویر منتشرشده نشان از شباهت آن به برنامه هایی مثل اوبر دارد. همچنین، کاربران می توانند دمای مطلوب کابین را برای زمان رسیدن خودرو، از راه دور تنظیم کنند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در ماه جاری از رونمایی نهایی تاکسی های اینترنتی شرکتش در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۲۴ (۸ مرداد ۱۴۰۳) خبر داده بود. تسلا از سال ها قبل وعده ی راه اندازی سرویس حمل و نقل خودران را داده و ماسک در سال ۲۰۱۹ گفته بود این خودروها آماده ی جابه جایی مسافران خواهند شد.

تسلا در گزارش اخیر خود اشاره کرد: درحال حاضر مشغول توسعه ی قابلیت درخواست خودرو از طریق اپلیکیشن هستیم که در آینده ای نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ما باور داریم تجربه ی کاربری نرم افزار تسلا میان همه ی محصولات ما بی نظیر است و قصد داریم قابلیت درخواست خودرو را به صورت یکپارچه به اپلیکیشن تسلا اضافه کنیم.

ایلان ماسک در جلسه ی مالی با سرمایه گذاران، سرویس درخواست خودرو را با عنوان Cyber Cab معرفی و اعلام کرد این سرویس به عنوان ترکیبی از دو پلتفرم Airbnb و Uber عمل خواهد کرد.

به نوشته ی انگجت، مالکان خودروهای تسلا می توانند با افزودن خودرو خود به ناوگان این سرویس، کسب درآمد داشته باشند. ماسک می گوید: بخشی از ناوگان تاکسی های اینترنتی و مدیریت آن ها، متعلق به تسلا خواهد بود. همچنین بخش دیگری از ناوگان شامل خودرو کاربران خواهد بود و مردم امکان اضافه کردن یا حذف خودرو خود را در هر زمان خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد