Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تعجب بازیگر جوان از حضور وزیر ارتباطات در مترو/ تصویری دیده نشده از امید حاجیلی که به مناسبت تولدش منتشر کرد

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

 

مسعود ده نمکی‎، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون در واکنش به دریافت دناپلاس از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حدیثی از حضرت علی (ع) را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

مهدی جهانی، خواننده موسیقی سبک پاپ، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش برای مخاطبان آخر هفته خوبی را آرزو کرد.

 

کیانوش گرامی، هنرپیشه سینما و تلویزیون تصویری از خود را در کنار هنرمند اهل سیستان و بلوچستان به اشتراک گذاشته و با تقدیر از وی در صفحه‌اش نوشته است:

"رمضان نورا ، هنرمندی از شهر سوخته ی سیستان ،کسی که اسمشون تو کتاب گینس هم ثبت شده
تشکر میکنم به خاطره این هدیه با ارزش و زیبا
من عاشق همه ی مردم سیستان و بلوچستان و‌سرزمینم هستم "

 

کاوه سماک باشی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون نیز با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در اینستاگرام، هفته خوبی را برای مردم آرزو کرد.

 

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان که همه او را با نام عمو پورنگ می‎شناسند، با کنایه به قیمت عجیب و غیرقابل درک خودروی پراید، تصویری را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

 

لاله صبوری، هنرپیشه شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون، تصویری از وضعیت ناراحت کننده پناهجویان را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی خواننده پاپ بازیگر سینما و تلویزیون سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با فیلم آسمان غرب روی پرده سینمای کشور نقش آفرینی می کند در اکران عمومی فیلمش توسط هودارانش سوپرایز شد.جشن تولد کی مرام با استقبال پرشور مخاطبان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کی مرام کد خبر 846271 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم خانه سینما بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • واکنش جالب مردم به معمای گزارشگر تلویزیون ؛ آن چیست که سبز است ... + فیلم
  • شیرجه پراید سفید رنگ به رودخانه مرزن آباد در جاده چالوس
  • حواشی‌های قابل تأمل در نوای هزار دف پالنگان!
  • ۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند