Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ گفت: بر اساس نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی صنوف تعطیل به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در خصوص تعیین تکلیف صنوف تعطیل ناشی از کرونا گفت: علیرغم اینکه قرار بود ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی صنوف تعطیل تصمیمات جدیدی اتخاذ کند اما در این جلسه با موضوع بازگشایی صنوف تعطیل به علت عدم اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی موافقت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با اشاره به وضعیت قرمز اغلب استان‌ها در مورد وضعیت شیوع کرونا اظهار کرد: بر این اساس تصمیم گیری در مورد بازگشایی صنوف تعطیل (قهوه خانه‌ها - سفره خانه‌های سنتی - تالارها - باشگاه‌های ورزشی - استخرها و ... ) به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا بازگشایی صنوف تعطیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت

رئیس‌جمهوری بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی و اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری کل دستگاه‌های مسئول تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، نشست ستاد اقتصادی دولت امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌ماه) به ریاست سید ابراهیم رئیسی و به‌منظور بررسی تازه‌ترین وضع پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدمجید رضوی، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا ضمن ارائه گزارشی از وضع قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس‌جمهوری پس از شنیدن این گزارش و نقطه نظرهای اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی زمینه‌های قاچاق و هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تأکید کرد.

رئیسی با اشاره به آثار سوء قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق موضوعی فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تأخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

رئیس‌جمهوری در این نشست بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و حجم کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • تغییر سازه مشهور نیویورک برای جلوگیری از خودکشی