Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این گردهمایی روز پنجشنبه ۳ مهر ماه ۱۳۹۹ و در آستانه فرارسیدن روز جهانی گردشگری، با حضور بیش از ۷۰ دستگاه خودرو مسافرتی (کمپر) از شهرهای مختلف کشور در فضای باز مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، برگزار شد.
در نخستین گردهمایی کمپرهای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد، مالکان این نوع خودروها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بین‌المللی برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله‌ اجتماعی به تبادل تجربیات خود با یکدیگر و ارائه توضیحات به علاقه‌مندان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی می‌توان به گرامیداشت روز جهانی گردشگری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در راستای تأکید وزیر محترم گردشگری، ترویج گردشگری ارزان قیمت، تشویق گردشگران به انجام سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، نمایش خودروهای کمپر و ترویج گردشگری روستایی، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی، اشاره کرد.
در ادامه گردهمایی یاد شده، کمپرهای شرکت کننده، روز جمعه ۴ مهر ماه، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را ترک کرده و رالی تور گردشگری خودروهای مسافرتی به مقصد سمنان را آغاز می‌کنند.
خودروهای کمپر پس از عبور از شریف آباد، پاکدشت، ایوانکی، سرخه و گرمسار به شهرستان سمنان رسیده و در مسیر خود از کاروانسرای تاریخی لاسجرد سرخه، کاروانسرای ده نمک و کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان بازدید خواهند کرد.
در حاشیه برپایی نخستین همایش کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از داوطلبان و علاقه‌مندانی که دارای یکی از انواع خودروهای کمپر هستند، برای عضویت در این کلوپ ثبت‌نام به‌عمل آمد و برنامه‌ها و اهداف آینده کلوپ تشریح شد.

برچسب‌ها فرهنگسرای نیاوران سمنان مسافرت جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگسرای نیاوران سمنان مسافرت جهانگردی فرهنگسرای نیاوران سمنان مسافرت جهانگردی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌ام فروردین‌، روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی بازدید از بناها و عمارت‌های تاریخی کردستان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» به صورت رایگان از بافت‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی سطح استان بازدید کنند.

وی افزود: در این راستا منزل آزموده اردلان و عمارت‌های ملک‌التجار، وکیل و مشیر دیوان آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۲ اثر ثبت ملی شده و یک اثر منظر فرهنگی هورامان به عنوان ثبت جهانی در استان کردستان وجود دارد.

کد خبر 745580

دیگر خبرها

  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • سودای جهانی شدن ابیانه چه زمانی محقق می‌شود؟
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار