Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:42:03 GMT

نمایشگاه دستاوردهای نظامی در شیراز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۶۸۹

نمایشگاه دستاوردهای نظامی در شیراز گشایش یافت

به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، امروز (سوم مهرماه ۹۹) در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای نظامی به همت یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برپایی این نمایشگاه، فرصتی است تا مردم با دستاوردهای نیروی هوایی ارتش آشنا شوند و بدانند که تحریم دشمنان نتوانسته مانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران شود.
امیر رضایی، با بیان اینکه یگان‌های عمده ارتش نقش تاثیرگذاری در ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی داشتند که سرآمد همه آنها پایگاه هوایی شهید دوران شیراز بوده است، اظهار داشت: تیپ ۵۵ هوابرد، تیپ ۳۷ زرهی و مرکز آموزش علوم و فنون به صورت مشترک این نمایشگاه را برپا کردند.
وی ادامه داد: برپایی سه نمایشگاه در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، باغ موزه دفاع مقدس و باغ عفیف‌آباد نیز در دستور کار قرار گرفته و بازدید مجازی برای عموم مردم و بازدید حضوری و محدود نخبگان، مسوولان، سازمان‌ها و نهادها از این نمایشگاه‌ها نیز فراهم شده است.
امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز در این آیین با اشاره به نمایش بخشی از توانمندی‌ها و نوآوری‌های نیروی هوایی ارتش در این نمایشگاه، گفت: با برگزاری این نمایشگاه ضمن یادآوری رشادت‌های رزمندگان، در تلاش هستیم از ارزش‌های این میراث گرانبها حفاظت کنیم.  
در این نمایشگاه نظامی، تجهیزات انواع هواپیما و بالگردها (طراحی و ساخت اولین رادار هواپایه کشور با بُرد بیش از سه کیلومتر، طراحی و ساخت سامانه ELINT بومی و هوایی برای نصب بر روی هواپیمای گشت و شناسایی P۳-F جهت شناسایی اهداف سطحی رادارها و فرستنده‌های منطقه‌ای، تانک و نفربرهای زرهی به نمایش گذاشته شده است.

برچسب‌ها شیراز هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس شیراز هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قرار است بیش از 5 هزار دانش آموز از این نمایشگاه بازدید کنند .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد