Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و السد قطر در نیمه اول با برتری نماینده کشورمان به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - در چارچوب دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال سپاهان و السد قطر امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل : رضا میرزایی '١۴

بیشتر بخوانید: توتونی: از حیثیت باشگاه و شهر و کشورمان باید دفاع کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاهان السد قطر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال سه‌شنبه شب در حضور کامل امید ابراهیمی و هدایت پویا اسبقی به‌عنوان مربی ایرانی الاصل تساوی ارزشمندی در دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم رده چهارمی الوکره به دست آورد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

اسبقی پس از دیدار مقابل الوکره ضمن رضایت از تساوی الشمال در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل لیگ ستارگان قطر عنوان کرد: ما مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم که نهایت احترام را برای آنها قائل بودیم، ولی فکر می‌کنم الشمال در این دیدار عملکرد کاملا متفاوتی ارائه داد و در بسیاری از دقایق بهتر بود.

سرمربی ایرانی الشمال ادامه داد: ما در دیدار مقابل الوکره شروع خوبی نداشتیم، اما به مرور زمان پیشرفت کردیم و به نظرم در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

او با تاکید بر اینکه در طول 90 دقیقه عملکرد متفاوتی در لحظات مختلف داشتند، ابراز کرد: دو بازی تا پایان فصل داریم و به نظرم عملکرد خوبی مقابل الوکره ارائه دادیم.

اسبقی در پایان اظهارات خود تاکید کرد پرونده دیدار مقابل الوکره برای آنها بسته شده و از همین حالا فقط روی دیدار آینده برابر السد در هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر تمرکز می‌کنند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم