Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در برنامه ریزی جامع پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از تردد یک محموله کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، خودرو کامیون ولوو حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و در عملیاتی برای بررسی دقیق متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، راننده خودرو مدارکی را با ادعای قانونی بودن حمل بار خودرو ارائه داد که در بررسی دقیق و کارشناسی مأموران انتظامی مشخص شد که این مدارک فاقد اعتبار قانونی است.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از این خودرو ۱۰۲ دستگاه ماکروویو و ماشین ظرف شویی به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5031918

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک قاچاق کالا نیروی انتظامی استان مرکزی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز

سرهنگ علی اسدالهی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در جاده " اصفهان - الیگودرز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۶ دستگاه کولر آبی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه یادآور شد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور
  • توقیف بنز قاچاق میلیاردی در زنجان