Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و متخصص به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه مشاوره به مشتریان ارجمند است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران در سال 1395 با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط با مشتریان ارجمند و در راستای تحقق بیش‌ازپیش اصل مشتری مداری و باهدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند و سریع فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک مهر ایران افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان از مهر ماه 1399 به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی مشتریان است.
پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتریان، ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات و شرایط و مقررات دریافت انواع خدمات، ارائه مشاوره درزمینهی بهره‌گیری از خدمات بانکی، آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (اینترنت بانک، تلفن‌بانک، همراه بانک و...)، بازتاب مشکلات احتمالی در بهره‌برداری از خدمات بانکی به واحد مربوطه و پیگیری آنها، دریافت و پیگیری تمامی دیدگاه‌ها، انتقادات و شکایت‌ها و بازتاب آن به واحدهای مرتبط، ارائه اطلاعات شعب و واحدهای بانک و... از اهم خدمات قابل ‌ارائه توسط این مرکز است.
مشتریان بانک‌ مهر ایران می‌توانند به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته با شماره 4322-021 تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان دریافت کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتباط با مشتریان مشتریان بانک مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد

جام جم آنلاین اصفهان؛ نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور به پشتوانه اعتماد مشتریان خود توانست بیشترین درصد رشد منابع را در سال ۱۴۰۲ ثبت کند.

منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۷۴ همت رسیده است. این در حالی است که منابع این بانک در پایان سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۵۶ همت بود و بانک موفق شده در سال ۱۴۰۲ منابع خود را حدود ۷۶ درصد افزایش دهد.

این درصد رشد منابع بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور، این دستاورد را کسب کرده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی