Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، ایلهان عمر، نماینده ایالت مینه‌سوتا در کنگره آمریکا، یکی از نمایندگانی رنگین پوستی است که پیش از این ترامپ خطاب به آنها گفته بود: «به خانه‌هایتان برگردید»؛ سخنی که بطور گسترده از سوی سیاستمداران آمریکا محکوم شد.

 

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه در جریان سخنرانی انتخاباتی خود در پنسیلوانیا با اشاره به ایلهان عمر گفت: «او به ما می‌گوید که چگونه کشورمان را اداره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما آنجایی را که ترک کردید، چگونه اداره می‌کردید؟ کشورتان در چه حالیست؟»

 

ایلهان عمر در پاسخ به دونالد ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «اولاً اینجا کشور من است و من عضوی از کنگره هستم که شما را استیضاح کرد. دوم اینکه، من در ۸ سالگی از جنگ داخلی فرار کردم. یک کودک ۸ ساله کشور را اداره نمی‌کند؛ اگرچه شما مانند چنین فردی کشور را اداره می‌کنید.»

 

گردهمایی دونالد ترامپ در پنسیلوانیا نیز با انتقاداتی همراه بود. طرفداران او در حالی در این برنامه شرکت کرده بودند که با توجه به شیوع ویروس کرونا، نه مقررات حفظ فاصله اجتماعی رعایت شده بود و نه همگان ماسک بر چهره داشتند. آنهم در حالی که ایالات متحده آمریکا با بیش از ۷ میلیون و ۱۱۲ هزار مبتلا و حدود ۲۰۶ هزار مرگ، در صدر کشورهایی است که در جهان با همه‌گیری ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

دونالد ترامپ مدعی شده است که بدون اقدامات دولت او، شمار تلفات کووید۱۹ در آمریکا بسیار بیشتر از این رقم می‌شد.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایلهان عمر دونالد ترامپ آمریکا انتخابات دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم