Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پلیس جامائیکا می‌گوید تحقیقات در مورد اینکه آیا در جشن تولد 34 سالگی اوسین بولت پروتکل‌های بهداشتی ویروس کرونا شکسته شده، احتمالاً دو هفته بیشتر طول خواهد کشید.

در این میهمانی که ماه گذشته برگزار شد، چهره های مشهور فوتبال از جمله رحیم استرلینگ و لئون بایلی حضور داشتند. چند روز پس از این میهمانی بولت دارنده ۸ مدال طلای المپیک و 11 عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی به کرونا مبتلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات جامائیکا اعلام کردند پس از انتشار ویدئوهایی از میهمانی بولت، با توجه به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک، تحقیقات در خصوص شکستن قوانین قرنطینه ادامه دارد.

براساس اعلام مقامات این کشور، تحقیقات در خصوص ورود افراد به این کشور، نقض قوانین قرنطینه و عدم رعایت فاصله اجتماعی ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش جامائیکا در خصوص تحقیقات از مراسم تولد اوسین بولت واکنش نشان نداد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اوسین بولت جامائیکا جامائیکا اوسین بولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر در گفت‌وگوی مطبوعاتی با همتای ایرلندی خود بر لزوم برداشتن گام‌های بازدارنده در برابر حمله اسرائیل به رفح تاکیدکرد.

وی با بیان این که وجدان بشری دیگر نمی‌تواند ادامه این حجم از کشتار در غزه که به 34 هزار کشته رسیده و 20 هزار نفر از آنها زنان و کودکان هستند و استمرار تخریب این منطقه به گونه‌ای که غیرقابل سکونت شده است را تحمل کند.

شکری بر ضرورت توقف این جنگ و تلاش برای پایان دادن به آن با تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکیدکرد و گفت: این موضوعی است که باید از سوی همه هم‌پیمانان و جامعه بین‌الملل حمایت شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد که آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی(آنروا) تنها سازمانی است که می‌تواند کمک‌های بشردوستانه را در فلسطین توزیع کند و کشورهایی که کمک به این سازمان را تعلیق کردند، خسارت زیادی به این موسسه و در این شرایط فاجعه‌بار انسانی وارد نمودند.
 

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!