Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد فوری در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.  به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار کلیپی کوتاه در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه «فرش تابان مهر» و اظهارات مهدی کلیددارزاده، رئیس هیات مدیره شرکت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستیار ویژه خود دستور داد از سازمان تامین اجتماعی و معاونت‌های روابط کار و توسعه کار آفرینی و اشتغال پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهوری به دستگاه‌های مختلف در خصوص رسیدگی به این موضوع، نتایج بررسی‌های این وزارتخانه برای وی ارسال می‌شود.

به دنبال دستور صادره در طی دو روز گذشته بررسی‌های لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان آغاز شده و در حال پیگیری فوری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر کار محمد شریعتمداری وزارت کار کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی