Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@19:24:43 GMT

نویدکیا مچ ژاوی را خواباند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۱۹۸

نویدکیا مچ ژاوی را خواباند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سپاهان ایران در آخرین مسابقه خودش در گروهD لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر قرار گرفت و موفق شد در ورزشگاه خانگی این تیم (جاسم بن حمد شهر دوحه) به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.

سپاهان با این پیروزی 7 امتیازی شد و اگرچه در رتبه سوم جدول ماند اما فرصت صدرنشینی را از السد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قطر نیز با قبول این شکست، 9 امتیازی و در پله دوم گروه ماند. النصر عربستان به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد و السد نیز به عنوان تیم دوم راهی مرحله می‌شود. تیم العین امارات نیز با عنوان چهارمی در گروه مرگ به کار خودش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.

گل های سپاهان را در این دیدار رضا میرزایی و سجاد شهبازاده به ثمر رساندند.

هومن جعفری کد خبر: 1073533 برچسب‌ها سپاهان اصفهان محرم نویدکیا لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سپاهان اصفهان محرم نویدکیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد