Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان آباد، امروز طی مراسمی با حضور رئیس شبکه بهداشت استان آذربایجان شرقی در  فرمانداری بستان آباد، مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد برگزار شد.

در این مراسم دکتر زوار کعبه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد معارفه و از زحمات چندین ساله فرمانی تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش فارس حاکی است، طی چهار ماه گذشته فرمانداری ، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری تیکمه داش و حتی اداره پست شهرستان بستان آباد دستخوش تغییرات مدیریتی شدند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت آذربایجان شرقی آموزش و پرورش تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز ورزش و جوانان شبکه بهداشت و درمان بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه میناب اظهار داشت: این حرکت سیلی محکمی بر آمریکا و کشورهای مزدور هم‌پیمان اسرائیل و درسی پشیمان کننده برای آنان بود.

وی با تبریک و گرامیداشت هفته سلامت به همه کارکنان خدوم استان هرمزگان بویژه شهرستان میناب گفت: یکی از اهداف شبکه بهداشت و درمان حمایت طلبی پررنگ وضرورت دسترسی مردم به خدمات با کیفیت ومقرون به صرفه است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: هدف دیگر بهداشت و درمان توجه وبرابری سلامت و رفع ناعدالتی اجتماعی در کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی عنوان کرد: اگرخدمات باکیفیت نباشد بیماران استان و شهرستان مجبور می شوند جهت مداوا به استان دیگر سفر کنند ولی اگر خدمات باکیفیت باشد هرگز سفر نمی کنند.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت
  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری