Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-گروهی از نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان ایالات متحده خواستار تحریم کل بخش مالی ایران شدند.

خبرگزاری میزان –اسکات پری، عضو مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای در تارنمای خود ضمن تشریح اقدام گروهی از اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص درخواست برای تحریم کل بخش مالی ایران، این اقدام را زورگویانه دانست و اعلام کرد که ۵۶ عضو جمهوریخواه این مجلس در نامه‌ای به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا این درخواست را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این نماینده جمهوریخواه ایالت پنسیلوانیا آمده است: به رغم تلاش‌های ترامپ برای مقابله با ایران، ۱۴ بانک ایرانی هنوز به شبکه پیام‌رسان مالی «سوئیفت» متصل هستند و این امکان را به نظام ایران می‌دهند تا به نظام مالی جهانی دسترسی داشته باشد و بتواند تحریم‌های فعلی را دور بزند.

بیشتر بخوانید: فشار بر اعضای شورای امنیت علیه ایران؛ ترفند جدید آمریکایی‌ها برای مقابله با ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایندگان آمریکا دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایندگان آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، جو بایدن پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، تحت فشار فزاینده‌ای برای لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران قرار گرفته است. این فشارها بیشتر از سوی نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره وارد شده است. 

ایالات متحده برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ تحریم‌های ۱۰ میلیارد دلاری را لغو کرد و به ایران این امکان را داد تا به پول مسدود شده خود دسترسی داشته باشد.

حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم