Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس ایران آخرین بازی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از ساعت 21:30 مقابل شارجه امارات برگزار می کند.

* یحیی گل محمدی نسبت به دیدار با الدحیل، دو تغییر در ترکیب ایجاد کرده  است. سعید آقایی و احمد نوراللهی به ترتیب جای سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا را در جمع 11 بازیکن اصلی گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با توجه به غیبت سیدجلال حسینی بازوبند کاپیتانی روی دستان نوراللهی می نشیند. هافبک دفاعی پرسپولیس پس از دو بازی به ترکیب اصلی بازمی گردد.

* در تیم الدحیل هم نسبت به دیدار قبلی یک تغییر ایجاد شده و مجید سالم جای سیف رشید مقابل پرسپولیس بازی می کند.

* آریا برزگر و امیرمحمد یوسفی با نظر کادر فنی پرسپولیس این بازی را از روی سکوها تماشا می کنند و جایی بین نفرات ذخیره ندارند.

* پس از ورود اتوبوس های پرسپولیس به ورزشگاه، یحیی گل محمدی دقایقی با دوربین AFC در محلی مشخص مصاحبه کرد و بازیکنان و اعضای تیم هم با رعایت پروتکل های بهداشتی وارد رختکن شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس شارجه لیگ قهرمانان آسیا فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه پرسپولیس نسبت به استقلال، شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، مدعی شد که «در پائین جدول شرایط خاصی حاکم است و احتمال تبانی دور از تصور نیست»!

مسعود اقبالی در گفت‌وگو با ایرنا درباره شرایط و کیفیت لیگ برتر ایران در هفته‌های پایانی لیگ اظهار داشت: متاسفانه فوتبال ما به دلیل عدم برخورداری از استانداردهای لازم شرایط مساعد و خوبی ندارد و در این وضعیت نباید انتظار معجزه و شگفتی داشت. کیفیت بازی‌های لیگ را بررسی کنید، کدام تیم بر اساس معیارهای واقعی فوتبال روز دنیا بازی می‌کند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در اظهار نظری جالب درباره اینکه کدام تیم بخت بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: در فوتبال ایران شاید تنها تیمی که بهتر از سایرین بازی می‌کند، پرسپولیس باشد و من شانس این تیم را در کورس قهرمانی بیشتر از استقلال می‌بینم. چند بازی تا پایان لیگ باقی مانده و باید دید در این هفته‌ها چه خواهد شد اما کیفیت پرسپولیس را بهتر از سایر تیم‌ها می‌بینم و آنها شانس بیشتری برای کسب جام دارند.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: این دو تیم بزرگ و قدیمی فوتبال ما گاهی آنقدر بد هستند که حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. این که فوتبال ما از کیفیت لازم برخوردار نیست، حقیقت دارد، هرچند برخی‌ نمی‌خواهند آن را باور کنند. قبل از شروع فصل اعتقاد داشتم سپاهان قهرمان خواهد شد اما در ادامه راه دیدیم چه نتایجی رقم خورد که این هم از دیگر اتفاقات لیگ ماست. اینکه مسائل مالی، مدیریتی یا هر مشکل دیگری باعث خروج سپاهان از کورس قهرمانی شده، موضوعی است که مسوولان این باشگاه باید آن را بررسی کنند اما این روزها این تیم مدعی، در حد یک تیم متوسط است.

اقبالی در مورد رقابت در بالا و انتهای جدول نیز گفت: در صدر جدول استقلال و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز برای قهرمانی می‌جنگند و در پائین جدول هم تیم‌ها درصدد فرار از سقوط هستند. در چنین شرایطی باید منتظر اتفاقات و حاشیه‌ها بود چراکه هیچ تیمی نمی‌خواهد از لیگ برتر ایران خارج شود. بدون شک برخی‌ به دنبال آن هستند که از این اتفاقات به سود خود یا به ضرر دیگران بهره ببرند و این به دلیل نبود قوانینی است که اینگونه رفتارها را کنترل می‌کند.

پیشکسوت فوتبال در واکنش به این سئوال که آیا در گذشته هم با چنین حاشیه‌هایی مواجه بوده یا موردی درباره تبانی و مسائل مربوط به آن را به یاد دارد، گفت: در گذشته فوتبال معنا و مفهوم دیگری داشت. کسی دنبال این مسائل و حاشیه‌ها نبود. نهایت دید و تفکر بازیکنان قدیمی شهرت و محبوبیتی بود که از عشق به فوتبال سرچشمه می‌گرفت. این حاشیه‌ها از زمانی شروع شد که پول به ورزش و فوتبال وارد شد. هرچند این مسائل قابل اثبات نیست اما اگر رفتارهای برخی از بازیکنان را به دقت بررسی کنیم به مواردی بر می‌خوریم که حکایت از اتفاقات پشت پرده دارد!

کارشناس و مدرس کنفدراسیون فوتبال ‌آسیا در واکنش به داوری‌های لیگ برتر نیز اضافه کرد: داوری ما تافته جدا بافته از فوتبال ما نیست. وقتی فوتبال ما از نظر ساختاری و تشکیلاتی با مشکلات بسیاری مواجه است، چه انتظاری باید داشت؟‌ داوران ما در گذشته از زمین‌های فوتبال می‌آمدند و به دلیل اینکه سابقه بازی داشتند عملکرد به مراتب بهتری داشتند اما داوران امروزی تجربه بازی ندارند و در برخی مواقع تصمیم‌هایی می‌گیرند که تامل‌برانگیز است.

اقبالی با تاکید بر لزوم وجود زیرساخت‌ها در فوتبال گفت: در آسیا تیم‌هایی از جمله ژاپن، کره، استرالیا،‌ قطر و چند تیم دیگر بر همین اساس و تفکر پیش رفته‌اند. قطری‌ها با توسعه زیرساخت‌های خود رشد قابل توجهی داشتند ولی ما چه کردیم؟‌ اگر می‌خواهیم در فوتبال رشد کنیم، علاوه بر زیرساخت‌ها باید به تیم‌های پایه و رده‌های سنی هم توجه داشت و با استفاده از مربیان بادانش و متخصص این رده سنی، فضا را برای تربیت و آموزش نسل‌های آینده فراهم ساخت.

وی افزود: فراموش نکنیم که یکی از راه‌های رشد و توسعه در فوتبال این است که عدالت در رده‌های سنی تمام و کمال رعایت شود. متاسفانه در فوتبال ما به دلیل اینکه به رده‌های سنی توجه لازم نمی‌شود و بودجه مناسب در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد، همیشه با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم و گزینش‌ها هم «گلخانه‌»ای صورت می‌گیرد. در برخی مواقع هم شاهد هستیم خانواده‌های متمول و پولدار نسبت به سایرین خدمات بهتری را دریافت می‌کنند و همین مسائل به فوتبال ما ضربه می‌زند.

پیشکسوت فوتبال در پایان تاکید کرد: فوتبال باید از پایه درست شود تا در آینده بتوان انتظار نتیجه داشت. در گذشته بازیکنان از دل مسابقات مدارس، آموزشگاه‌ها و رقابت‌های مختلف معرفی شده و در باشگاه‌ها آموزش می‌دیدند اما الان آن مسابقات نیست یا کمتر برگزار می‌شود. اگر می‌خواهیم فوتبال ایران مانند سایر کشورها توسعه یابد، نیازمند توجه به همه موارد هستیم؛ علاوه بر این، باید با تمرکز و تاکید بر زیرساخت‌های فوتبالی، فضای لازم را برای رشد و توسعه آن مهیا کنیم. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرسپوليس پرافتخارترين، استقلال دوم پرسپوليس قهرمان جام ولايت

دیگر خبرها

  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • بلانکو پلی‌میکر مخفی استقلال! (عکس)