Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:07:30 GMT

ناکامی هیأت مدیره آلومینیوم در نقل‌وانتقالات

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۰۲۸۰

ناکامی هیأت مدیره آلومینیوم در نقل‌وانتقالات

هیأت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک هنوز با هیچ بازیکنی برای حضور در این تیم به توافق نرسیده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از صعود خاطره‌انگیزی که با هدایت رسول خطیبی برای نخستین بار به لیگ برتر داشت، در نقل و انتقالات تابستانی هنوز سر و صدایی نداشته و به نوعی جزو ضعیف‌ترین تیم‌ها در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مصوبه هیأت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک، جذب بازیکن برای این تیم تازه لیگ برتری شده برعهده چهار عضو هیأت مدیره است که آنها تا به امروز در جذب بازیکن جدید ناکام بودند.

 

علاوه بر ناکامی هیأت مدیره باشگاه آلومینیوم در نقل و انتقالات تابستانی، آنها حتی نتوانستند تا به امروز قرارداد بازیکنان سابق خود که به اتمام رسیده را تمدید کنند و همین مسئله موجب شده تا نفرات تاثیرگذار تیم رسول خطیبی در آستانه جدایی قرار بگیرند.

بدون تردید فرصتی که از دست هیأت مدیره آلومینیوم اراک می‌رود و عملکرد ناموفقی که آنها در حفظ و همچنین جذب بازیکنان مد نظر رسول خطیبی داشتند، موجب شده تا هواداران این تیم نیز دغدغه موفقیت این تیم را در فصل جدید داشته باشند.

نقل و انتقالات 1399 آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

تمرین تیم استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم به دلیل اختلاف با سرمربی حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود!

به گزارش تابناک ورزشی، امروز عکسی از تمرین استقلال منتشر شده است که در این عکس غیبت دو نفر خودنمایی می‌کند. رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی و نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست استقلال دو چهره غایب در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی بودند.

دلیل غیبت سیلوا در تمرین استقلال مشخص نیست اما ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نوشته: " گفته می‌شود جواد نکونام، سرمربی این تیم چند روزی است که اجازه حضور در تمرینات را به او نداده است و به نظر می‌رسد که ریشه این تنش به اواسط نیمه اول دیدار آبی‌ها برابر آلومینیوم برمی‌گردد؛ تنشی که دنباله آن به رختکن کشیده شد!"

همچنین گفته می‌شود علت اختلاف نکونام و خواجه گیری نیز به اتفاقاتی بر می‌گردد که در بازی با آلومینیوم اراک رخ داد و باعث شد تا میان این دو نفر چالشی جدی شکل بگیرد که در پی آن خواجه‌گیری اجازه همراهی استقلال را در پرواز بازگشت به تهران از اراک پیدا نکرد و با خودروی سواری به تهران بازگشت!

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • فخرالدینی: برخی افراد فقط دنبال حاشیه هستند
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک: استقلال مظلوم نمایی می کند
  • بغل کردن جیمی‌جامپ زن کار دست دو بازیکن استقلال داد