Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک واحد تولیدی ، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد فوری در این زمینه پیگیری های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.

به گزارش ایسنا ، در پی انتشار کلیپی کوتاه در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه «فرش تابان مهر» و اظهارات مهدی کلیددارزاده، رئیس هیات مدیره شرکت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستیار ویژه خود دستور داد  از سازمان تامین اجتماعی و معاونت های روابط کار و توسعه کار آفرینی و اشتغال پیگیری های لازم  تا حصول نتیجه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهوری به دستگاه های مختلف در خصوص رسیدگی به این موضوع، نتایج بررسی های این وزارتخانه برای وی ارسال می شود.

به دنبال دستور صادره در طی دو روز گذشته بررسی های لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان آغاز شده و در حال پیگیری فوری است.

به گزارش ایسنا ،اخیرا فردی با انتشار فیلمی در فضای مجازی مدعی شد که از خارج کشور بازگشته و کارخانه فرش در ایران راه اندازی کرده؛ در این فیلم که در فضای مجازی بازتاب داشته وی اعلام می‌کند که کارخانه اش پس از مواجه شدن با مسائل و مشکلات متعدد تعطیل و فعالیت آن متوقف شده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت کار رفاه و تامین اجتماعی كارخانه کار و رفاه اجتماعی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ضرورت تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می‌شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه گذاری در کشور دارد.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را از اقشار تأثیرگذار کشور برشمرد و ادامه داد: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تأمین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، طرح‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

کد خبر 739424

دیگر خبرها

  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی