Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علیرضا قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در هفتم مهرماه امسال قرعه‌کشی می‌شود، اظهار کرد: در این جلسه مشخص می‌شود که چه تیم‌هایی از استان به صورت قطعی در رقابت‌ها فصل آینده شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور تیم‌های ملی حفاری اهواز و مناطق نفت‌خیز جنوب به علت کاهش شدید بودجه در رقابت‌ها مشخص نیست، افزود: امید است که این دو باشگاه که از سابقه بسیار خوبی در رشته وزنه‌برداری برخوردار هستند، همانند سال‌های گذشته در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان به احتمال حضور باشگاه فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: افشین حیدری «مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان» با محمدی «مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان» و سعید آذری پیگیری و رایزنی بسیار خوبی را در این خصوص داشتند که تکلیف حضور فولاد خوزستان در رقابت‌ها مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین به علت نیمه‌تمام ماندن لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگ‌سالان باشگاه‌های کشور، تیم‌های «بازار بزرگ ایران» و «دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات» و «ملی حفاری اهواز» از سوی فدراسیون به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا سوم معرفی شدند.

در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان باشگاه‌های کشور، تیم ملی حفاری اهواز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های نیروی هوایی عقاب و نیروی زمینی به ترتیب دوم و سوم شد.

تیم مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در لیگ برتر جوانان، چهارم شد و در رده سنی بزرگ‌سالان در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

کد خبر 5032190

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان مسابقات وزنه برداری ورزش خوزستان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل اراک لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، هادی حق‌پرست اظهار داشت: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس شش سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این دو رشته برگزار شد توانست دو رتبه کسب کند. وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس شش سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد. رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در دو کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند. حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیئت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898202

دیگر خبرها

  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟